میزو 16s معرفی شد؛ تراشه اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند میزو 16sبا تراشه‌ی اسن‍پدراگون ۸۵۵ کوالکام و دوربین دوگانه‌ی ۴۸ مگاپیسلی معرفی شد.
تبلیغات

میزو ساعاتی پیش از آخرین پرچم‌دار خود با نام 16s با دوربین دوگانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی به‌‌همراه سیستم لرزش‌گیر OIS، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و نمایشگر بزرگ سوپر امولد رونمایی کرد. طراحی منحصربه فرد گوشی هوشمند میزو به‌لطف استفاده از تکنیک پیوند COF منجر به ایجاد گوشه‌های گِرد در دستگاه شده است.

گوشی هوشمند 16s با نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD + Super AMOLED و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر همراه شده است. میزو اعلام کرده که با همکاری سامسونگ، گوشی هوشمند جدید خود را با نمایشگری با کیفیت بالا و با تمرکز بر ارائه‌ی محصولی که حداقل اثرات مخرب را بر چشم کاربران داشته باشد، به بازار عرضه می‌کند.

میزو 16s

به‌گفته‌ی مدیران میزو، نمایشگر آخرین پرچم‌دار این شرکت، قابلیت فیلتر کردن ۳۳ درصد نور آبی مضر را دارد و با کاهش نور د‌ی‌سی از خستگی و درد چشم حین کار کردن با گوشی هوشمند کم می‌‌کند. در نتیجه فشار کمتری به چشم می‌آید. از سوی دیگر نسبت نمایشگر به بدنه‌ی دستگاه نیز ۹۱.۵۳ درصد است. میزو 16s با اسپیکر استریو برای پخش صدا معرفی شده و از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از HDR+ و حالت پرتره بهره می‌برد.   

به‌علاوه، میزو 16s با دوربین دوگانه‌‌ی ۴۸ مگاپیکسلی سونی با گشودگی دیافراگم f/1.7، سیستم لرزش‌گیر اپتیکال و آرایه‌ی فیلتر رنگ Quad Bayer به بازار عرضه خواهد شد. دوربین ثانویه‌ی پنل پشتی نیز ۲۰ مگاپیکسلی واید با f/2.6 است. ویژگی Super night view در دوربین آخرین پرچم‌دار میزو به کاربران امکان تصویربرداری در حالت شب را می‌دهد. با کمک این ویژگی کاربران می‌توانند در نور کم و با یکپارچه‌سازی ۸ عکس، درنهایت یک تصویر نهایی بهبودیافته دراختیار داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب دوربین میزو 16s، قابلیت کاهش نویز چند فریم است. میزو وعده داده است که ویژگی‌های جدید دوربین را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، برای گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر خود نیز ارائه دهد.

میزو 16s با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی DDR4X، ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژر ۲۴ واتی mCharger، می‌تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد شارژ شود. با بهینه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، میزو ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند با این گوشی هوشمند تا ۶ ساعت به انجام بازی‌های موبایلی بپردازند و حداکثر ۱۴ ساعت استریم ویدئویی تماشا کنند. چنین عملکردی برای دستگاهی با ضخامت تنها ۷.۶ میلی‌متر بسیار مناسب است. 

میزو 16s

میزو 16s با رابط کاربری Flyme 7.3 و سیستم‌عامل اندروید پای معرفی شده است که تجربه‌ی بهتری از کارکردن با گوشی هوشمند و با سرعت بهتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. میزو 16s‌با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ۵.، فرکانس دوگانه‌ی GPS و NFC به بازار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر گیمرها نیز از معرفی آخرین پرچم‌دار میزو خوشحال خواهند بود. میزو 16s با ویژگی جدیدی برای گیمینگ به‌نام Hyper Gaming mode معرفی شده است که عملکرد گرافیکی بهتری را با مصرف باتری کمتری در اختیار قرار می‌دهد. همچنین میزو موتور لرزشی mEngine 3.0 را برای تجربه‌ی بهتر کاربر در حین بازی، به آخرین پرچم‌دار خود اضافه کرده است.

در بحث قیمت گوشی، میزو وسوسه‌کننده عمل کرده است. میزو 16s در رنگ‌های مشکی کربنی، سفید صدفی و آبی به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه‌ی ۳۱۹۸ یوان (۴۷۵ دلار) به‌فروش خواهد رسید. همچنین نسخه‌ی با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قیمتی برابر با ۳۴۹۸ یوان (۵۲۰ دلار) خواهد داشت. گران‌قیمت‌‌ترین نسخه‌ی میزو 16s نیز با قیمتی برابر با ۳۹۹۸ یوان (۵۹۵ دلار) به‌فروش خواهد رسید. پیش‌فروش آخرین پرچم‌دار میزو از تاریخ ۲۴ آوریل برابر با ۴ اردیهشت آغاز می‌شود. فروش رسمی نیز برای تاریخ ۲۸ آوریل برابر با ۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات