پالسین، سرویس کولر آبی را به خدمات خود اضافه کرد

چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
درصورتی‌که در زمینه تعمیر کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعرفه خدمات کولر آبی‌ نیاز به متخصص دارید، می‌توانید با نصب و دانلود اپلیکیشن پالسین از این خدمات استفاده کنید.
تبلیغات

پالسین کمک می‌کند تا پس از ثبت درخواست در سامانه، از قیمت سرویس مورد نظر آگاه شوید و از میان بهترین متخصصان شهر تهران، چه متخصصان تعمیر کولر آبی در غرب تهران و چه در سایر نقاط، یک نفر را با آگاهی از هزینه ها و قیمت لوازم به کار گیرید.

شما می‌توانید برای مشکلاتی چون چکه کردن کولر، تعمیر یا تعویض سینی کف کولر، تعمیر یا تعویض پمپ آب، تعویض یاتاقان، روغن‌کاری یا حتی تعویض و تعمیر قطعات الکتریکی معیوب کولر خود از خدمات پالسین استفاده کنید یا روی این سامانه درخواست متخصص دهید. پالسین به‌سادگی به شما کمک می‌کند تا پس از ثبت درخواست خود، از میان فهرستی از متخصصان یک نفر را برگزینید و برای انجام امور به منزل خود دعوت کنید. تنها کافی است که در صفحه‌ی خدمات مورد نظر یا در اپلیکیشن پالسین که برای دستگاه‌های اندرویدی و هم برای دستگاه‌های iOS قابل دانلود است، مشروح خدمات مورد نیاز خود را بنویسید.

در چه مواقعی به سرویس کولر آبی‌ نیاز پیدا می‌کنیم؟

پاسخ به این سؤال تا حد زیادی ساده است: با گرم شدن هوا در آخرین روزهای فروردین‌ماه و شدت گرفتن شیب دمای هوا به سمت بالا،‌ نیاز به کولر آبی مهم و ضروری خواهد بود. اما از آنجایی که کولرها در طول سال خاموش هستند و به‌سبب شرایط آلوده‌ی شهری، سرویس، تعمیر یا بازبینی کولر آبی ضروری است. گاهی این خدمات تنها به تعویض پوشال محدود می‌شود و گاهی نیاز شما به خدماتی از دست تعمیر پمپ، تعویض پمپ کولر آبی، باز کردن راه لوله‌ها، خدمات مرتبط به کانال کولر، رگلاژ تسمه، شست‌وشوی پمپ، روغن کاری یا تعویض قطعات یا تعمیر موتور کولر خواهد بود. در تمامی این موارد، پالسین یک راه مطمئن برای درخواستی است که به یک تجربه‌ی عالی از خدمات آنلاین منجر می‌شود.

در کل می‌توان خدمات پالسین در زمینه سرویس کولر آبی را به این صورت بیان کرد:

  • اگر کولر آبی شما با روشن کردن دستگاه کار نمی کند یا تصور می‌کنید که موتور کولر خراب است
  • اگر پوشال‌ها خشک هستند یا آب کولر به روی پوشال‌ها نمی‌ریزد
  • اگر کولر شما پس از روشن شدن صدای نامتعارفی تولید می‌کند
  • اگر کولر شما نیاز به شستشو دارد
  • اگر پوسیدگی بدنه باعث شده تا سینی زیر دستگاه دچار سوراخ یا پارگی شود

البته می‌توان گفت که عموم درخواست‌های مرتبط با خدماتی که کاربران به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند، در همین پنج دسته خلاصه می‌شود، اما درنهایت کاربران پالسین بیشتر مواردی چون تعمیرات یا سرویس کاری کلی را به پالسین سفارش می‌دهند.

چگونه برای خدمات مرتبط به تعمیر و سرویس کولر آبی در پالسین سفارش ثبت کنیم؟

ثبت سفارش در پالسین اصلا کار دشواری نیست. تنها کافی است که اپلیکیشن پالسین را دانلود کنید یا برای ثبت سفارش به سایت پالسین مراجعه کنید. روند ثبت ساده است، در صفحه‌ی اصلی سرویس مورد نظر خود را جست‌وجو کنید و به صفحه ی ثبت وارد شوید. سپس در بخش توضیحات، مختصری از خدمات مورد نظر خود را بنویسید. اگر لازم است که عکسی تهیه کنید، می‌توانید آن را در همین صفحه آپلود کنید. مثلا عکسی از شکاف سینی کولر، وضعیت پوشال‌ها و مواردی از این دست. سپس زمان حضور متخصص در منزل یا محل کار را مشخص کنید و محلی را که می‌خواهید کار در آنجا انجام شود تعیین کنید. به همین سادگی درخواست شما ثبت می‌شود و پالسین این درخواست را برای تمامی متخصصینی که در حیطه کاری مورد نظر شما هستند ارسال می‌کند.

در کمتر از چند دقیقه، متخصصان پالسین پیشنهاد‌های خود را در زمینه‌ی تعمیرات و خدمات کولر آبی به شما ارائه می‌کنند و می‌توانید باتوجه‌به قیمت‌های پیشنهادی، اجرت و دستمزد و حتی هزینه اقلام مصرفی مانند پمپ یا پوشال، یکی از این متخصصان را انتخاب کرده و پیشنهاد او را قبول کنید.

درنهایت متخصص به منزل شما مراجعه می‌کند و خدمات مورد نظرتان را به نحو احسن انجام خواهد داد. توجه داشته باشید که خدمات پالسین تنها به درخواست تعمیرات و خدمات مرتبط با کولر یا کارهایی از این دست محدود نمی‌شود و شما می‌توانید برای نظافت منزل، کارواش، تعمیر لوازم منزل و حتی خدمات مرتبط با آموزش و نگه‌داری سالمندان (و بسیاری خدمات دیگر) از پالسین استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات