۳ رستوران ارزان کوالالامپور برای امتحان کردن طعم غذاهای مالزی

یک‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کوالالامپور، پایتخت مالزی، بهشت شکموها است؛ در این شهر می‌توانید انواع غذای محلی و بین‌المللی را با کمترین قیمت نوش جان کنید.
تبلیغات

شما می‌توانید بهترین غذاهای جهان را در جنوب شرق آسیا، کوالالامپور نوش جان کنید. با سفر به این شهر می‌توانید طعم غذاهای مختلف از سراسر دنیا را تجربه کنید. غذاهای ارزان مثل غذاهای خیابانی یکی از ویژگی‌های برجسته مالزی است. پایتخت این کشور مکانی فوق‌العاده برای پیدا کردن هرگونه غذای خوشمزه‌ با قیمت‌های باورنکردنی است. افرادی که یکی از مهم‌ترین اهداف‌شان از سفر، چشیدن طعم غذاهای محلی است، می‌توانند با خیال راحت تور مالزی رزرو کنند و عازم این کشور خوشمزه شوند؛ مهم‌ترین مزیت مالزی و کوالالامپور این است که با هزینه بسیار مناسب و باورنکردنی، می‌توانید هر نوع غذایی که دل‌تان خواست میل کنید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین غذاهای ارزان و رستوران‌هایی که این غذاها را که سرو می‌کنند، معرفی می‌کنیم. 

اگر شما هم شکمو هستید و دوست دارید برای چشیدن طعم‌های جدید، به این کشور سفر کنید، می‌توانید فهرستی از انواع تور مالزی ارزان را در کجارو مشاهده و مقایسه کنید و ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه سه رستوران کوالالامپور را معرفی می‌کنیم که می‌توانید غذاهای ارزان و باکیفیتی را در آن‌ها نوش جان کنید.

صومعه Dharma Realm Guan Yin Sagely

غذاهای مالزی

از چشیدن طعم خوشمزه غذاهای ارزان یک صومعه بودایی احساس گناه نکنید؛ در عوض آن را به‌عنوان فرصتی برای تجربه لذت‌های ساده زندگی تلقی کنید. این آشپزخانه از بهترین غذاهای گیاهی تا انواع غذای چینی را سرو می‌کند. اینجا بهترین غذاهای ارزان با بهترین کیفیت را می‌توانید پیدا کنید، پس بشقاب را بردارید و برای ناهار طعم غذاهای جدید را بچشید. البته باید مراعات فضا و جو حاکم بر این مکان مذهبی را بکنید.

Jalan Sentul Chinese Nasi Lemak

غذاهای مالزی

اینجا از طعم ناب غذاهای خیابانی به همراه انواع مخلفات آسیایی لذت ببرید. مردم محلی عاشق ناسی لماک خوشمزه و باکیفیت  این مغازه هستند و در تور کوالالامپور حتما باید سری به اینجا بزنید. معمولا غذای این رستوران تا ۸ شب تمام می‌شود، پس بهتر است برای چشیدن طعم غذاهای خیابانی اینجا زودتر خودتان را به Jalan Sentul Chinese Nasi Lemak برسانید.

Pelita Nasi Kandar

غذاهای مالزی

فهرست رستوران‌های ارزان مالزی بدون نام بردن از ماماک کامل نمی‌شود. این رستوران یکی از پرطرفدارترین جاهای برای خوردن غذاهای ارزان در کوالالامپور است و هر کسی با هر نژاد و فرهنگی عاشق غذاهای این مغازه است. اینجا ۲۴ ساعته باز است و غذاهای خوشمره‌ای مثل روتی کانای و ناسی کاندار سرو می‌کند. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها در میان مردم محلی کوالالامپور است، پس ارزش امتحان کردن طعم غذاهایش را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات