دستیار صوتی گوگل به ویژگی مدیریت تقویم G Suit مجهز شده است

یک‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اخیرا با افزودن یک ویژگی جذاب به دستیار صوتی خود، قابلیت‌های جدیدی برای کاربران خود به ارمغان آورده است.
تبلیغات

گوگل اخیرا در یک کنفرانس خبری، قابلیتی جدید برای دستیار صوتی خود معرفی کرده است که این دستیار مجازی را قادر خواهد ساخت تا تقویم خود را در G Suite مدیریت کند. همان‌طور که می‌دانید، تا پیش از این، دستیار صوتی گوگل عمدتا برای مدیریت مسائل شخصی و فعالیت‌های روزمره به کار گرفته شده است. اما اکنون با افزوده شدن این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از حساب کاربری G Suite خود، به اطلاعات کاری روزانه خود دسترسی داشته باشند.

Google Assistant

در حال حاضر این قابلیت بر درخواست کاربر مبنی بر ثبت رویدادهای مختلف در تقویم گوگل تمرکز دارد و کاربران قادر نخواهند بود تا به ثبت رویدادهای مورد نظر خود ازطریق دستیار صوتی اقدام کنند؛ با این وجود می‌توان از این ویژگی برای اطلاع از رویدادهای مهم آینده و همچنین مطلع ساختن دیگران استفاده کرد.

مسئله جالب‌توجه این است که تا پیش از این، گوگل دستیار صوتی خود را هرگز به‌عنوان یک ابزار افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های کاری، قرار نداده است. در بسیاری از مواقع، ممکن است مسائل کاری و فعالیت‌های زندگی روزمره تا حد زیادی با یکدیگر ادغام شوند، ازاین‌رو این مسئله اهمیت زیادی خواهد داشت که آیا گوگل در آینده قصد دارد به توسعه هرچه بیشتر این قابلیت‌ها بپردازد یا آنکه روی یکپارچه‌سازی آن‌ها تمرکز خواهد کرد؟

نظر شما کاربران زومیت در این‌باره چیست؟ آیا تغییرات حاصل‌شده و ویژگی‌های جدید، به بهبود روند فعالیت‌های شما کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات