ایسر چند کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و نمایشگر جدید به بازار عرضه می‌کند

جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
ایسر محصولات مورد نظر خود را برای سال ۲۰۱۹ معرفی کرد که در شاخه‌های متنوع از لپ‌تاپ تا کروم‌بوک، کامپیوترهای دسکتاپ و نمایشگر عرضه می‌شوند.
تبلیغات

ایسر طی رویدادی، تعداد زیادی محصول معرفی کرد که در ادامه‌ی سال ۲۰۱۹، به بازار عرضه خواهند شد. محصولاتی که در شاخه‌های متنوع، از کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ تا کروم‌بوک، نمایشگر و گجت‌های متفرقه را شامل می‌شدند.

محصولاتی که توسط ایسر معرفی شدند، در خانواده‌های متعدد از Acer تا CobceptD، Predator و NITRO قرار داشتند. در مجموع، ۲۲ محصول جدید معرفی شد. برخی از موارد معرفی شده، برای دانش‌آموزان و دانشجویان عالی هستند که از میان آن‌ها می‌توان به Acer Chromebook 715 اشاره کرد. دسته‌ای دیگر نیز مخصوص گیمرها هستند که نمایشگر Predator CG437P UHD، از بهترین نمونه‌های آن‌ها محسوب می‌شود.

هر یک از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی جدید ایسر، با مشخصات قابل انتخاب متعددی عرضه می‌شوند. به‌عنوان مثال، کروم‌بوک‌ها گستره‌ی وسیعی از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core i30813OU تا Pentium Gold 4417U را برای انتخاب به کاربر عرضه می‌کنند. حافظه‌ی رم این محصولات نیز تا ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت به کاربران عرضه می‌شود.

محصولات حرفه‌ای‌تر همچون لپ‌تاپ‌های سری نیترو، با نسل نهم یا هشتم پردازنده‌های اینتل کور عرضه می‌شوند که ۳۲ گیگابابت حافظه‌ی رم و تا دو ترابایت حافظه‌ی داخلی دارند. البته، دسته‌ی کروم‌بوک‌ها بیشتر مورد تمرکز این شرکت تایوانی بوده‌اند. آن‌ها قصد دارند تا مشتریان تجاری بیشتری را با عرضه‌ی امکانات بهتر در کروم‌بوک‌ها، به سمت محصولات خود جذب کنند.

ایسر / Acer

اطلاعات جزئی از تاریخ عرضه‌ی محصولات مورد نظر ایسر منتشر نشده و بسته به خانواده و نوع آن‌ها، هرکدام در تاریخی متفاوت به بازار خواهند آمد. به‌علاوه، اطلاعات قیمتی محصولات نیز در دست نیست. به‌هرحال، در ادامه به بررسی کلی محصولات آتی این شرکت می‌پردازیم.

Acer ConceptD

خانواده‌ی جدید ایسر، شامل کامپیوترهای دسکتاپ مجهز به ویندوز ۱۰، لپ‌تاپ و نمایشگرهایی هستند در دسته‌ی محصولات حرفه‌ای ایسر قرار می‌گیرند. جامعه‌ی هدف آن‌ها، طراحان، فیلم‌سازها، مهندسان، معمارها، توسعه‌دهنده‌ها و به‌طور کلی افراد تولیدکننده هستند. زبان طراحی خاص، پردازش بدون صدا و نمایشگرهای با کیفیت رنگ بسیار بالا،‌ کامپیوترهای شخصی و نمایشگرهای این خانواده را به‌خوبی از رقبا متمایز می‌کنند.

ایسر / Acer

لپ‌تاپ‌های گیمینگ

لپ‌تاپ کاملا جدید ایسر به‌نام Helios 700، مجهز به صفحه‌کلیدی حرفه‌ای با برند HyperDrift خواهد بود که با طراحی خاص خود، سیستم خنک‌کننده‌ را نیز تقویت می‌کند. بدین ترتیب، گیمرها می‌توانند از حداکثر امکانات پردازشی و قدرتی قطعات لپ‌تاپ خود استفاده کنند.

ایسر / Acer

محصول دیگر خانواده‌ی لپتا‌‌پ‌های گیمینگ، Predator Helios 300 نام دارد که به‌نوعی بازطراحی محصولی با همین نام محسوب می‌شود. طراحی جدید، ظاهری مدرن‌تر و خاص‌تر به محصول ایسر داده است. شرکت تایوانی این لپ‌تاپ را با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2070 و فناوری Max-Q Design یا آخرین نسخه از GeForce GTX موجود در زمان عرضه، با بازار معرفی خواهند کرد. البته، حفظ قیمت دستگاه در محدوده‌ای قابل‌قبول و به‌صرفه هم در دستور کار ایسر قرار دارد.

بازه‌ی گسترده‌ای از کروم‌بوک تا لپ‌تاپ‌های گیمینگ معرفی شدند

لپ‌تاپ جدید ایسر به‌نام Nitro 7، مخصوص گیمرهای عادی است که علاوه‌بر بهبود مشخصات و توانایی‌های اختصاصی برای بازی‌ها، بازی آنلاین را نیز در نظر دارند. به‌علاوه، لپ‌تاپ نیترو ۵ هم با طراحی جدید و استفاده از آخرین نسخه‌ی کارت گرافیک GeForce GTX عرضه خواهد شد. همچنین نمایشگر جدید با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه، در نیترو ۵ استفاده می‌شود.

ایسر / Acer

لپ‌تاپ‌های عادی و کروم‌بوک

همان‌طور که گفته شد، ایسر تمرکز زیادی روی کروم‌بوک‌ها دارد و با عرضه‌ی Chromebook 714 و 715، جامعه‌ی مخاطبان تجاری را هدف گرفته است. محصولات جدید، کاربران امروزی خدمات ابری را با محصولی ساخته شده از آلومینیم با استانداردهای بالای نظامی، قطعا راضی خواهند کرد. به‌علاوه، حسگر اثر انگشت و مدرک تأییدیه‌ی Citrix هم در کروم‌بوک‌های جدید وجود دارند. نسخه‌ی ۷۱۵ از محصولات جدید ایسر هم، مجهز به صفحه‌کلید اختصاصی اعداد خواهد بود.

سری دیگر لپ‌تاپ‌های ایسر، با نام آشنای Aspire عرضه می‌شوند که بازه‌ی وسیعی از نیازهای مصرف‌کننده‌ها را تأمین می‌کنند. Aspire 7، لپتاپی مخصوص کاربران حرفه‌ای است که به حداکثر امکانات سخت‌افزاری نیاز دارند. محصول دیگر، Aspire 5، قدرت پردازشی میان‌رده را به کاربر عرضه می‌کند و Aspire 3، با تمرکز بر بازار پایین‌رده‌ها عرضه خواهد شد.

ایسر / Acer

مشتریان تجاری که سفرهای کاری زیادی در برنامه‌ی خود دارند، می‌توانند از لپ‌تاپ TravelMate P6 ایسر استفاده کنند. محصولی بسیار نازک که ضخامت ۱.۵ سانتی‌متری، وزن حدود یک کیلوگرم و تا ۲۰ ساعت عمر باتری را به کاربر ارائه می‌کند. درواقع، با یک بار شارژ سروی تراول‌میت می‌توان پروازهای طولانی مسافرتی یا جلسه‌های متعدد در طول سفر را پشتیبانی کرد.

لپ‌تاپ چندکاره‌ی Spin 3، محصول دیگری است که توسط ایسر در خانواده‌ی لپ‌تاپ‌ها عرضه خواهد شد. تایوانی‌ها در این لپ‌تاپ از آخرین فناوری موجود همچون کارت گرافیک GeForce MX230 استفاده می‌کنند. به‌علاوه، عمر باتری اسپین نیز خدود ۱۲ ساعت عنوان شد.

ایسر / Acer

کامپیوترهای دسکتاپ، نمایشگر و گجت‌های متفرقه‌ی گیمینگ

ایسر در خانواده‌ی کامپیوترهای دسکتاپ مخصوص بازی، Predator Orion 5000 را معرفی کرد که از نسل نهم پردازنده‌ی Core i9-9900K اینتل با تراشه‌ی Z390 بهره می‌برد. به‌علاوه، کارت گرافیک GeForce 2080 به‌همراه ارتباط اترنت Dragon 2.5 و طراحی باریک‌تر، از خصوصیات دیگر کامپیوتر دسکتاپ جدید برند تایوانی هستند.

ایسر، در بخش نمایشگرهای گیمینگ، Predator CG437K P را معرفی کرد که مخصوص کاربران فوق حرفه‌ای طراحی شده است. رزولوشن فوق‌العاده عالی ۲۱۶۰*۳۸۴۰ در ابعاد ۴۳ اینچی به‌همراه فناوری LFGD، کیفیت 4K را به کاربر ارائه می‌کند. نمایشگر جدید ایسر، نرخ بازسازی تصویر 144Hz دارد که تصویری نرم و باکیفیت را به کاربر ارائه می‌کند. ایسر، برای محصول جدید خود، تأییدیه‌ی Vesa-Certified Display HDR را هم دریافت کرد که نوید کنتراست بالاتر و دقت رنگ بیشتر را به خریداران می‌دهد.

ایسر / Acer

از گجت‌های گیمینگ متفرقه‌ای که توسط برند تایوانی معرفی شدند، می‌توان به ماوس Predator Cestus 330 اشاره کرد که مجهز به حسگر جدید Pixart 3335 است. هدست گیمینگ Galea 311، محصول دیگر ایسر در این خانواده خواهد بود که از درایورهای ۵۰ میلی‌متری با کیفیت بالا بهره می‌برد. صفحه‌کلید Predator Aethon 300 و کوله‌پشتی مخصوص لپ‌تاپ Predator M-Utility، محصولات دیگر ایسر هستند که خانواده‌ی تجهیزات گیمینگ تایوانی‌ها را تکمیل خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات