دی‌جی کو: سامسونگ تا ۱۰ سال آینده، سردمدار بازار موبایل خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
دی‌جی کو اخیرا گفته است که تا ۱۰ سال آینده، هیچ شرکتی نخواهد توانست جای سامسونگ را به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل به‌خطر بیاندازد.
تبلیغات

نبرد برای تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در دنیا، بین چند شرکت بزرگ با‌شدت در حال انجام است. گرچه فعلا سامسونگ در رده‌ی نخست قرار دارد، اما هواوی بارها گفته که با‌قدرت‌ تمام در حال تلاش برای تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی دنیای موبایل است و قصد دارد هرچه‌زودتر این هدف مهم را عملی کند. آمار اخیر نشان می‌دهد که هواوی توانسته سهم خود را در بازار افزایش دهد و کم‌کم به‌ سامسونگ نزدیک‌تر شود.

بااین‌حال این نخستین باری است که یکی از مقامات رسمی سامسونگ، نسبت به رجزخوانی‌های هواوی واکنش نشان می‌دهد. دی‌جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، گفته است که این شرکت کره‌ای طی یک دهه‌ی آینده، همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی موبایل در دنیا فعالیت خواهد کرد و جای خود را به شرکت دیگری نخواهد داد.

کو اخیرا در پاسخ به سوالی در مورد احتمال از دست رفتن جایگاه فعلی سامسونگ در بازار موبایل، مدعی شد که این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی در دنیا، همواره روی ایجاد نوآوری و بهبود محصولاتش تمرکز کرده است و این روند تا یک دهه‌ی آینده هم ادامه‌دار خواهد بود. 

DJ Koh

با وجود کاهش یک‌باره‌ی فروش گوشی‌ها در سطح جهانی، سامسونگ اطمینان دارد که رویکرد فعلی‌اش می‌تواند همچنان برایش موفقیت به‌همراه بیاورد؛ این شرکت کره‌ای بی‌شک امید زیادی به گوشی تاشدنی گلکسی فولد دارد.

نکته‌ی مهم دیگر این است که طبق اعلام رسمی دی‌جی کو، سامسونگ از مدتی پیش کار روی نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی نمایشگر گلکسی فولد را آغاز کرده است تا این گوشی بتواند تجربه‌ی بدون‌مشکل و لذت‌بخشی به کاربر ارائه دهد.

مدیرعامل بخش موبایل ساسمونگ همچنین گفته است کره‌ای‌ها آمادگی این را دارند که گوشی‌های تاشدنی برای شمار بیشتری از کاربران تولید کنند؛ البته فعلا به جزئیاتی نظیر قیمت دستگاه‌های آینده و تاریخ عرضه‌ی احتمالی آن‌ها اشاره‌ای نشده است. درضمن نسخه‌ی فرانسوی دستیار صوتی بیکس‌بی به‌‌زودی از فاز بتا خارج خواهد شد.

دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ پیش‌بینی‌های دی‌جی کو را تا‌چه‌حد عملی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات