JOLED کارخانه جدیدی برای تولید نمایشگر اولد چاپی راه‌اندازی ‌می‌کند

پنج‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
JOLED، کارخانه‌ی جدیدی برای تولید انبوه نمایشگر OLED جدید چاپی در ژاپن راه‌اندازی ‌می‌کند. ساخت این کارخانه آغاز شده است.
تبلیغات

در هفته‌ای که گذشت،‌ JOLED ساخت کارخانه‌ی جدیدی برای تولید نمایشگر با فناوری OLED چاپی آغاز کرد. کارخانه‌ی مذکور قابلیت تولید انبوه صدها بلکه هزاران نمایشگر ​​OLED با ابعاد متوسط از جمله نمایشگر سیستم‌های کامپیوتری، نمایشگرهایی برای کاربرد در خودرو و ... را خواهد داشت.

JOLED برای تولید نمایشگر، رویکردهای سونی و پاناسونیک را مورد استفاده قرار می‌دهد و نمایشگرهای OLED چاپی نسل ۴.۵ را در خط تولید نومی ژاپن تولید می‌کند. علاوه‌بر این، JOLED در حال ساخت کارخانه‌ی جدیدی برای پیش فرایند تولید OLED چ‍اپی در نزدیکی همان منطقه است که در سال ۲۰۲۰ کار خود را به‌طور رسمی آغاز خواهد کرد.

در هفته‌ای که گذشت، JOLED ساخت کارخانه‌ی جدید دیگری برای پساتولید نمایشگر OLED چاپی در چیبا را آغاز کرد. انتظار می‌رود این کارخانه‌ی جدید خط تولید نسل ۵.۵ کارخانه‌ی نومی ژاپن را تکمیل کند. سال آینده‌ی میلادی، کارخانه‌ی مذکور کار خود را به‌طور رسمی آغاز خواهد کرد. ظرفیت تولید کارخانه‌ی JOLED در شهر چیبا در حدود ۲۲۰ هزار نمایشگر ۱۰ تا ۳۲ اینچی OLED در هر ماه خواهد بود. کل مساحت کارخانه نیز حدود ۳۴۰۰۰ متر مربع است.

JOLED میزان سرمایه‌گذاری برای ساخت کارخانه‌های تولیدی جدید خود را مشخص نکرده است. اما اعلام کرده که رقمی درحدود ۲۲۹,۴۴۹ میلیون دلار ازطریق فروش سهام به شرکت‌های شخص ثالث، جذب سرمایه کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات