سفری مدرن در ایران، سفر با قطار فدک از تهران به مشهد

پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر نگاهی گذرا به فرهنگ لغت بیندازیم و کلمه سفر را جست‌وجو کنیم، متوجه خواهیم شد که سفر به این شکل معنی شده است؛ سفر یعنی بیرون آمدن از شهر خود و به محل دیگر رفتن!
تبلیغات

این تعریف، ساده‌ترین نوع سفر را برای فرار از روزمرگی‌ها نشان داده است. اما تعریف جذاب‌تر و به‌روزتر سفر در دنیای امروز، شاید به شکل دیگری باشد.

سفر، جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین راه برای تجربه و کشف تازه‌ترین اتفاقات ممکن است! احتمالا شما از این تعریف حس بهتری به سفر کردن پیدا خواهید کرد و متوجه تفاوت‌های بارز بین دو تعریف خواهید شد.

همه ما همیشه بهتر بودن و بهترین داشتن را برای خود در اولویت قرار می دهیم و همیشه برای به‌دست‌آوردن ایده‌آل‌ترین‌ها تلاس می‌کنیم. در زمان‌های گذشته قصد سفر داشتن و رسیدن به مقصد تنها خواسته بسیاری از مردم بود اما امروزه مردم فهیم و ایده‌آل‌گرا به‌دنبال بهترین و هیجان‌انگیزترین ایده برای گذراندن طول سفرهای خود هستند.

حال از نظر شما در دنیای امروز و در کشور ما آیا تجربه یک سفر ایده‌آل و مدرن امکان‌پذیر است؟ اگر به‌دنبال پاسخ مشخصی برای این سؤال هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فدک

تجربه سفر با بهترین قطار ایران یا یک قطار معمولی!

به این فکر کنید که دو بلیط مختلف به مقصد مشهد پیش روی شماست و شما تنها یک انتخاب دارید! بلیط شماره ۱ سفر با یک قطار معمولی که سرعت پایینی دارد و دیر تر شما را به مقصد می‌رساند و هیچ امکانات قابل‌توجهی جز رساندن شما به مقصد را در برنامه خود ندارد. بلیط شماره ۲ سفر با یک قطار مدرن پیشرفته که تجربه تازه‌ای از سفر را به شما ارائه می‌دهد و دید شما را نسبت به سفر با قطار تغییر می‌دهد! انتخاب شما کدام است؟

حتماً در نگاه اول به این فکر می‌کنید که انتخاب بلیط قطار مدرنی که امکانات بیشتری را به شما عرضه می‌کند، هزینه بیشتری دارد و از نظر اقتصادی به‌صرفه نیست. اما باید در نظر داشته باشید که هزینه قطارهای مدرن بسیار به‌صرفه‌تر و منطقی‌تر از قطارهای معمولی است چرا که باتوجه‌به نرخی که برای خرید بلیط در نظر گرفته‌اند، امکانات فوق‌العاده هیجان‌انگیزی به مسافر ارائه می‌دهند که شاید در هیج سفری مشابه آن را تجربه نکرده باشید.

قطار فدک تهران مشهد، تجربه لوکس‌ترین سفر در ایران!

اگر بخواهیم لوکس ترین و مدرن ترین قطار ایران را نام ببریم، قطعا نام قطار فدک که به قطار ۵ ستاره ایرانی معروف است؛ در بین دیگر قطارها خواهد درخشید. قطار فدک از سال ۱۳۹۳ خدمت‌رسانی به مسافران کشور را آغاز کرده و از همان ابتدا سبک جدیدی از سفر ریلی را به مردم ارائه داد.

از آن سال تاکنون بیشتر مسافران مشهد که دوست دارند سبک تازه‌تری از سفر ریلی را از نزدیک ببینند سفر با قطار فدک را در اولین اولویت خود قرار می‌دهند.

قیمت بلیط قطار فدک، اقتصادی ترین سفر با یک قطار ۵ ستاره!

اگر بخواهیم به‌عنوان مثال قیمت بلیط قطار فدک مشهد را با دیگر قطار های موجود در این مسیر مقایسه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که نرخ بلیط این قطار لوکس به نسبت تمامی امکاناتی درجه ۱ که به مسافر ارائه می‌دهد؛ قابل قیاس نخواهد بود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشیم که قطار فدک برای رفاه حال بیشتر مسافران با ارائه ۳ نوع بلیط با قیمت‌های متفاوت این امکان را برای مسافرانی که با بودجه کمتری قصد خرید بلیط قطار تهران مشهد را دارند نیز فراهم کرده است.

فدک

امکانات قطار فدک، رویایی که به واقعیت پیوست!

صحبت کردن درباره امکانات این قطار هیجان‌انگیز و خلاصه کردن برخی از برجسته‌ترین خدماتی که در طول مسیر به مسافر ارائه می‌دهد، کار آسانی نیست. اما ما در اینجا مهم ترین خصوصیت و امکانات این قطار ۵ ستاره را جهت آشنایی بیشتر، در اختیار شما قرار می دهیم.

  • پهن کردن فرش قرمز جهت خوشامدگویی مسافران
  • منوی غذای قطار فدک، متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع غذاها
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی
  • ارائه حوله مرطوب برای مسافران
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت
  • سیستم صوتی و تصویری پیشرفته iptv جهت انتخاب فیلم‌های به‌روز برای نمایش
  • دارای سیستم احضار مهمانداران
  • دارای سیستم اعلام وضعیت آب‌و‌هوا و اعلام موقیعیت مکانی در مسیر
  • ارائه صندلی چرخ‌دار طبق درخواست مسافران

به‌غیر از امکاناتی که در بالا به آن اشاره شد، سیستم امنیتی قطار فدک یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین ویژگی، که القای حس آرامش خاطر در سفر است را به مسافران هدیه می‌دهد. قطار فدک درطول سال‌های کوتاه فعالیت و خدمت‌رسانی خود به مسافران، توانسته رضایت بیشتر مسافران را به خود جلب کند. مسافران نیز توانسته‌اند با انتخاب این قطار مدرن و پیشرفته، زندگی در طول سفر را با قطار فدک تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات