قیمت و زمان عرضه هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو مشخص شد

سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
هواوی فروش نسل جدید پرچم‌داران خود را بلافاصله پس از معرفی رسمی و از روز آینده آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی نسل جدید پرچم‌داران سری P خود را دقایقی پیش و در رویدادی اختصاصی، به‌صورت رسمی معرفی کرد. پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو قابلیت‌های متعدد و انبوهی از امکانات را به‌همراه خواهند داشت تا به‌جرئت با یکی از برترین گوشی‌های هوشمند حال‌حاضر بازار روبه‌رو باشیم. درحالی‌که پی ۳۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و طراحی مسطح ظاهری ساده‌تر دارد، پی ۳۰ پرو با لبه‌های خمیده و نمایشگر ۶.۴۷ اینچی، خود را به‌عنوان گزینه‌ی گران‌ و لوکس‌تر معرفی می‌کند. 

پردازنده‌ی توانمند ۷ نانومتری کرین ۹۸۰ درکنار ۶ گیگابایت برای پی ۳۰ و ۶ تا ۸ گیگابایت برای پی ۳۰ پرو، وظیفه‌ی تأمین توان پردازشی گوشی‌های جدید هواوی را برعهده خواهند داشت. بااین‌حال، جذاب‌ترین بخش گوشی‌های هوشمند جدید هواوی را دوربین‌های سه‌گانه‌ی آن‌ها تشکیل می‌دهد. ترکیب حسگر‌های ۴۰ مگاپیکسلی استاندارد و ۲۰ مگاپیکسلی واید و ۸ مگاپیکسلی تله درکنار دوربین ToF تشخیص عمق، از پی ۳۰ پرو هیولایی در بخش عکاسی و فیلم‌برداری ساخته است. درمقابل، پی ۳۰ میزبان چیدمان سه‌گانه با حسگر‌های ۴۰ و ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پس لنز‌های استاندارد و واید و تله است.

هواوی پی ۳۰ / Huawei P30

هواوی همواره از باتری‌های قدرتمندی در پرچم‌داران خود بهره برده تا کاربران دغدغه‌ای درباره‌ی شارژدهی گوشی‌های هوشمند خود نداشته باشند. گوشی‌های هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با تجهیز به باتری‌هایی با ظرفیت ۳,۶۵۰ و ۴,۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی، به‌خوبی می‌توانند توان موردنیاز را در استفاده‌های سنگین نیز تأمین کنند.

قیمت گوشی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، هواوی برای نسل جدید محصولات سری P برچسب قیمتی نزدیک به رقبای اصلی خود را در نظر گرفته است.

  • ۷۹۹ یورو برای هواوی پی ۳۰ نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۹۹۹ یورو برای هواوی پی ۳۰ پرو نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۱۰۹۹ یورو برای هواوی پی ۳۰ پرو نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۱۲۴۹ یورو برای هواوی پی ۳۰ پرو نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

دیدگاه شما درباره‌ی نسل جدید پرچم‌داران هواوی و قیمت تعیین‌شده‌ی آن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات