تور های گردشگری چه خدماتی را باید به مسافران ارائه کنند؟

سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سفر با تور خدماتی دارد که هم باعث کاهش هزینه‌های سفر بدون تور می‌شود و هم یک سفر بی‌استرس را به ارمغان می‌آورد.
تبلیغات

بیشتر مسافران برای سفرهای خارجی از تور استفاده می‌کنند زیرا اگر خودشان به‌تنهایی بخواهند سفر کنند ممکن است هزینه‌ای چند برابری خرج کنند. به همین جهت سفرهای خارجی با تور بیشترین استقبال را دارد. اما موارد زیر از جمله خدماتی است که در تمامی تورها باید وجود داشته باشد.

دلارم سیر دارای بهتری و باکیفیت‌ترین خدمات تور ترکیه است

از جمله کارگزاران تور استانبول ترکیه در ایران، دلارام سیر است که دارای تجربه و سابقه طولانی است. تخصص اصلی دلارام سیر تورهای ترکیه است؛ به همین جهت بهترین خدمات و تنوع تورها را دارند.

اگر برای بار اول است که به ترکیه سفر می‌کنید، بهتر است تور دلارام سیر را امتحان کنید. برای همه نوع قشر جامعه تور ترکیه وجود دارد. به‌طوری‌که با کم‌ترین هزینه هم می‌توانید یک سفر خوب داشته باشید. با دلارام سیر هم می‌توانید به‌صورت انفرادی و با خانواده سفر کنید و هم می‌توانید گروهی و با تورهای مختلف سفر خود را آغاز کنید. برای اطلاع بیشتر از خدمات دلارام سیر به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید.

 رزرو جا

وقتی می‌خواهید با تور سفر کنید، تنها هزینه آن را پرداخت می‌کنید. تمامی برنامه سفر بر عهده تور است و شما تنها باید از سفر خود لذت ببرید. رزرو جا یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در طول سفر باید تأمین شود. به همین جهت تورها از قبل مکان‌هایی را برای اقامت رزرو می‌کنند. باتوجه‌به میزان هزینه‌ای که مسافر اختصاص می‌دهد، کیفیت هتل و مدت زمان اقامت در آن تغییر می‌کند. اگر می خواهید از یک هتل لوکس که دارای خدمات جانبی زیادی است بهره‌مند شوید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما نگران نباشید؛ با هزینه کم هم می‌توانید در یک هتل معمولی با مدت زمان کم اقامت داشته باشید.

تهیه بلیط

همان‌طور که گفتیم، همه کارهای سفر بر عهده تور است؛ تهیه ویزا، خرید بلیط رفت و برگشت، خدمات پذیرایی از جمله کارهایی است که تورها باید قبل از انتخاب مسافران آن را تهیه کرده باشند.

مشاوره

برخی مواقع افرادی هستند که به خوبی از کیفیت تور مورد نظر خود اطلاع دارند. به همین دلیل به‌صورت آنلاین تور خود را رزرو می‌کنند. اما افرادی که برای اولین‌بار است می‌خواهند با تور سفر کنند، ترجیح می‌دهند به‌صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنند و از این طریق تور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای راهنمایی بیشتر مسافران مشاوره دادن درباره تور ها یکی از خدمات مهمی است که باعث جلب اعتماد گردشگران نیز می‌شود. به همین جهت در بیشتر آژانس‌های هواپیمایی قبل از آنکه انواع تور را به مسافران نشان دهند، مشاوره کوتاهی با آنان درباره نوع سفر و مکان‌های دیدنی موجود در آن می‌دهند. همچنین بررسی خدمات تور و هزینه‌های جانبی آن نیز در قسمت مشاوره عرضه می‌شود.

برای راحتی بیشتر مسافران امکان مشاوره تلفنی هم وجود دارد.

دلارام سیر ارائه‌کننده تور های مسافرتی به مقصد ترکیه است، اگر به‌دنبال اطلاعات بیشتری در مورد تور آنتالیا ترکیه ارزان هستید حتما از وب سایت دلارام سیر دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات