آیگپ تی وی راه اندازی می‌شود

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
آیگپ مجوز VOD را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر دریافت کرد و از این‌رو در آینده نزدیک باید شاهد آغاز به کار سرویس آی‌گپ تی‌وی باشیم.
تبلیغات

گروه توسعه فناوری هوشمند ایرانیان موفق به دریافت مجوز VOD شد و براساس این مجوز، به‌زودی پلتفرمی با نام «آیگپ تی وی» راه اندازی خواهد شد.

سید محمدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در این مراسم گفت:

هر رسانه‌ای که در کشور فعالیت می‌کند برای ما افتخار است.با توجه به تنوع و تحول رسانه‌هایی که خدمات صوت و تصویر ارائه می‌دهند؛ بدون مسئولیت‌پذیری امکان ندارد که مطمئن باشیم آن‌ها به نفع جامعه کار می‌کنند.

امامیان با اشاره به فعالیت رسانه‌های مختلف صوت و تصویر فراگیر گفت: «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وظیفه دارد که این رسانه‌ها را حمایت کند.»

براساس این مجوز، برای تکمیل سبد خدمات ارائه شده آیگپ، به‌زودی در آیگپ شاهد پخش محتوای ویدئوئی ناشر محور خواهیم بود که این محتوا با مشارکت تولیدکنندگان صاحب نام و دارای محتوای به روز و متفاوت ارائه خواهد شد.

آیگپ تی وی با قابلیت ها و امکانات متفاوت نسبت به سایر ارائه دهندگان ویدئو در بستر وب و اپلیکیشن، با حمایت اپراتورهای اینترنت خدمات خود را به مخاطب عرضه خواهد کرد.

امکان برقراری تماس تصویری، راه اندازی بات، راه اندازی دکتر آیگپ با همکاری وزارت بهداشت، کیف پول دیجیتال و فراهم آوری امکان طراحی استیکر از جمله تغییرات آیگپ در طول چهار ماه گذشته بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات