بی‌ ام‌ و تغییرات سازمانی جدید انجام می‌دهد

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت بی‌ام‌و به‌تازگی اعلام کرده که در جهت رسیدن به اهداف آینده‌نگرانه خود، تغییرات سازمانی جدیدی انجام می‌دهد.
تبلیغات

فناوری در دنیای امروز با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است و این موضوع تمامی صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خودروساز‌ها امروز در زمینه‌های نوآوری و فناوری سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی می‌کنند که بی‌ام‌و هم جزء این دسته است. باواریایی‌ها خود را یک تولیدکننده مبتنی بر فناوری می‌دانند که این مسئله برنامه‌ریزی و جدیت آن‌ها در رسیدن به اهداف مربوطه را نشان ‌می‌دهد.

تغییرات سازمانی بی‌ام‌و

به‌منظور دستیابی به این اهداف، شرکت بی‌ام‌و قصد دارد تغییراتی را در رویه سازمانی خود ایجاد کند. هیئت مدیره بی‌ام‌و امسال تغییراتی را تجربه خواهد کرد تا به ساختار آینده‌نگرانه مورد نظر شرکت برسند. به‌گفته هارالد کروگر، رئیس هیئت مدیره بی‌ام‌و:

ما تغییرات ساختاری را در بخش‌های مختلف انجام خواهیم داد تا به بهترین زیربنا برای آینده برسیم. واضح است که سازمان ما یک سازمان خالص و بهره‌ور در تمامی بخش‌ها خواهد بود.
بی ام و

از ماه آینده میلادی شرکت‌های بی‌ام‌و، مینی و رولزرویس عضو دپارتمان جدید فروش خواهند شد. این بخش توسط پیتر نوتا، عضو هیئت‌مدیره که تاکنون مسئول بخش فروش و خدمات پس از فروش بی‌ام‌و بوده است، مدیریت خواهد شد. علاوه‌بر این نوتا همچنان مدیریت بخش‌های محصولات و خدمات پس از فروش را بر عهده خواهد داشت. در همین راستا، بخش Motorrad بی‌ام‌‌و هم به زیرمجموعه بخش تحقیق و توسعه، تحت مدیریت کلاوس فرولیش تبدیل می‌شود. پیتر شوارزن‌باور مسئولیت برندهای بی‌ام‌و، مینی و رولزرویس، بخش تشویق مشتریان به خرید و بخش نوآوری‌های دیجیتالی بی‌ام‌و را تا انتهای ۴ ماه اول سال ۲۰۱۹ بر عهده خواهد داشت.

بی ام و i8 special edition

طی این دوره، او مسئولیت توسعه برنامه‌ریزی استراتژیک بی‌ام‌و در زمینه وسایل حمل‌ونقل الکتریکی را هم بر‌عهده خواهد داشت. پس از آن، شوارزن‌باور با درخواست شخصی خود، با رسیدن به سن ۶۰ سالگی از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد. به‌گفته کروگر:

در طی ۶ سال گذشته، پیتر شوارزن‌باور برندهای بی‌ام‌و، مینی، رولزرویس و‌ BMW Motorrad را به سطح جدیدی رساند و مشوق بزرگی در زمینه‌های خدمات حمل‌ونقل، سرویس‌های دیجیتالی و خدمات ارتباط با مشتریان بود. ما از او بسیار سپاس‌گذاریم و اطمینان داریم که اعتقاد راسخ و شور و علاقه او برای خودروهای الکتریکی، سیر تحولی ما را ادامه خواهد داد تا بتوانیم با موفقیت خودروهای الکتریکی مینی را عرضه کنیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات