با پاوربانک انرجایزر UE20015CQ آشنا شوید

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
تعدد استفاده از گجت‌های دیجیتالی روز‌به‌روز در‌حال‌افزایش است و در‌حال‌حاضر، استفاده از پاوربانک به‌عنوان روشی معمول برای تأمین انرژی استفاده می‌شود.
تبلیغات

تاکنون، پاوربانک‌های مختلفی معرفی و عرضه شده‌اند. پاوربانک انرجایزر UE20015CQ با ظرفیت ۲۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌تواند با سه خروجی متفاوت، سه دستگاه متنوع را شارژ کند. البته شارژ هم‌زمان، تنها برای دو دستگاه فعال است. پورت‌های خروجی USB Type A و پورت USB با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 درکنار پورت Type C نیاز‌های کامل کاربر را در نظر گرفته است. با فناوری شارژ سریع نسل سوم به کار رفته در این شارژر همراه، می‌توانید در مدت ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد گوشی خود را شارژ کنید.

پاوربانک‌های انرجایزر مدل‌های qc و cq از خروجی شارژ سریع بهره می‌برند که با بهره‌گیری از فناوری Qualcomm 3.0 می‌توانند گوشی‌هایی را در حالت سریع شارژ کنند که از این فناوری برخوردار هستند. انواع گوشی‌ سامسونگ در مدل‌های پرچم‌دار با پاوربانک‌های شارژ سریع انرجایزر آزمایش شدند که همه‌ی آن‌ها در حالت سریع به شارژ کامل رسیدند. 

برای آشنایی بیشتر با پاوربانک انرجایزر QE10000CQ می‌توانید به وب‌سایت شرکت داده پرداز رایانه متین مراجعه کنید. درادامه، همراه زومیت باشید تا به پاوربانک انرجایزر نگاهی بیندازیم.

شما از چه نوع پاوربانکی استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات