Routing & Switching را در پاژلب تمرین کنید

جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پایه و اساس یادگیری شبکه، درک درست از دانش Routing & Switching است.
تبلیغات

آغاز آموزش شبکه‌­های کامپیوتری، یادگیری مفاهیم R&S است که توانمندی در این حوزه مهم‌ترین مهارت برای مهندسین و کارشناسان شبکه است. اجرای یک سناریو روی کاغذ می‌تواند درست و بدون خطا باشد.

ارزیابی و صحت سناریو زمانی خواهد بود که به‌صورت واقعی پیاده‌سازی شود. در حال حاضر استفاده از شبیه‌سازها راه‌حل عمومی برای پیاده‌سازی سناریوهای R&S است.

مشکلاتی از قبیل کمبود منابع اختصاص‌داده‌شده به این شبیه‌سازها در سناریوهای پیشرفته و با تعداد بالای Device، امکان اجرا و تمرین در سطوح بالا را محدود می‌کند.

پاژ لب

عدم پشتیبانی از همه محصولات، تکنولوژی‌های روز و بسیاری از سیستم‌های ios به‌روزشده از دیگر محدودیت‌های این شبیه‌سازها هستند. همچنین استفاده از تجهیزات واقعی نیز باتوجه‌به هزینه‌های بالا غیرممکن است.

در پاژ لب، شما ضمن استفاده از سناریوهای استاندارد، امکان درخواست سناریو مورد نظر خود را با هر تعداد تجهیزات در حوزه R&S خواهید داشت.

در لابراتوارهای اختصاصی پاژ لب برای اجرای سناریوهای Routing & Switching از محصول Cisco Virl استفاده می‌شود.

پاژ لب

پاژ لب با هدف دسترسی آسان تمامی متخصصان شبکه‌های کامپیوتری، به‌ویژه فعالان در حوزه سیسکو، امکان استفاده از تجهیزات واقعی شبکه و پیاده‌سازی سناریوهای استاندارد سیسکو را در لابراتوارهای اختصاصی خود فراهم آورده است.

www.pazhlab.com

https://t.me/pazhlab

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات