گلدیران از سه تلویزیون برند جی پلاس خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه سال جدید شمسی، گلدیران به‌عنوان یک شرکت ایرانی با قدمتی ۳۰ ساله، برند جی پلاس را رونمایی کرد که شامل سه تلویزیون POWER، STYLE و STELLAR می‌شود.
تبلیغات

گلدیران برای اولین بار، برند خود را با نام جی پلاس رونمایی کرد. گلدیران در بیانیه‌ای که به مناسبت رونمایی از این برند منتشر کرده، اعلام کرده که جی‌پلاس حاصل ۳۰ سال تجربه‌ی این شرکت در کنار همکاری با برندهای بزرگ جهانی است.

جی‌پلاس به‌عنوان برندی که متعلق به گلدیران است، با سه تلویزیون و با هدف پوشش دادن نیاز اقشار مختلف متولد شده است. جی‌پلاس شامل سه تلویزیون POWER، STYLE و STELLAR می‌شود. تلویزیون‌های سری جی پلاس از فناوری‌هایی نظیر تکنولوژی جابجایی زمان یا Time Shift، قابلیت انتقال تصویر، تکنولوژی کاهش‌دهنده‌ی خودکار نویز تصاویر و همچنین صفحه‌ی نمایش با کیفیت +A بهره می‌برند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این تلویزیون‌ها از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند.

براساس مشخصات ارائه‌شده می‌توان چنین استنباط کرد که تلویزیون سری Stellar به‌عنوان پرچم‌دار محصولات جی‌پلاس شناخته می‌شود؛ تلویزیون‌های سری اِستلار با بهره‌گیری از نمایشگر UHD در سه اندازه‌ی ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی راهی بازار می‌شوند. تمام مدل‌های این سری از وجود پنل +A بهره می‌برند که از یک میلیارد رنگ و ۸ میلیون پیکسل پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون‌های جی‌پلاس استلار از وجود سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ بهره می‌برند. همچنین گلدیران برای بهبود نمایش تصاویر از فناوری‌هایی نظیر کاهش خودکار نویز تصویر و تقویت‌های سیگنال‌های دریافتی پشتیبانی می‌کند.

سری Style از وجود پنل‌هایی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد. سایز نمایشگر این سری نیز محدود به پنل‌های ۴۳ و ۵۰ اینچی است. در کنار پشتیبانی از فناوری‌هایی نظیر کاهش نویز و و پشتیبانی از تمام شبکه‌های دیجیتال، سری استایل از قابلیتی با عنوان Time Shift و ضبط محتوا روی حافظه‌های خارجی نیز پشتیبانی می‌کند.

سری پاور تلویزیون‌های جی پلاس در دو سایز ۳۲ و ۴۰ اینچی راهی بازار می‌شود. از جمله‌ی ویژگی‌های سری پاور باید به بهره‌گیری از ورودی‌های کامل و همچنین قابلیت کاهش نویز، پنل +A، تقویت سیگنال، تایم شیفت و ضبط روی حافظه‌ی خارجی اشاره کرد. تلویزیون‌های سری پاور از تمام شبکه‌های دیجیتال و تکنولوژی DVBT2 پشتیبانی می‌کند. مدل ۴۰ اینچی این تلویزیون از رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات