دوربین های اکشن و ورزشی و چاپ فوری در نورنگار

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه در سرتاسر دنیا دوربین‌های خاص مثل دوربین‌های چاپ فوری و اکشن ورزشی با تکنولوژی روز و کاربری آسان، بسیار رایج و محبوب شده است.
تبلیغات

برندهای گوپرو، پولاروید و فوجی در این زمینه بسیار متمرکز فعالیت می‌کنند. قیمت و مشخصات این دوربین‌ها را می‌توانید در سایت نورنگار ببینید. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما، دوربین‌های اکشن و ورزشی و چاپ فوری را به‌طور مختصر معرفی می‌کنیم.

دوربین‌های چاپ فوری

عکس بگیرید و همان لحظه عکس ظاهرشده خود را ببینید. امروزه در سرتاسر دنیا، دوربین‌های خاص چاپ سریع محبوب شده‌اند. این دوربین‌ها با حس زیبایی که ایجاد می‌کنند، می‌توانند همراه لحظه‌های خاطره‌انگیز و همچنین به‌عنوان یک هدیه بسیار جذاب باشند.

شرکت فوجی فیلم در سال ۲۰۱۵ بیش از پنج میلیون دوربین چاپ سریع در سراسر دنیا فروخته که این آمار همچنان با شیب زیادی در حال رشد است زیرا عکاسی چاپ سریع به‌عنوان یک فرهنگ در میان جوانان پذیرفته شده است.

این دوربین‌ها به‌دلیل داشتن ظاهر جذاب، کاربری آسان و به اشتراک‌گذاری عکس فوری بسیار محبوبیت پیدا کردند. شرکت فوجی و پولاروید در چند مدل این دوربین‌ها را ارائه کرده‌اند که می‌توانید در سایت نورنگار مشاهده کنید.

نورنگار - noornegar

دوربین‌های اکشن و ورزشی

لحظه‌های هیجان‌انگیز و پرجنب‌وجوش خود را به‌راحتی ثبت کنید. به‌دلیل وزن کم دوربین‌های اکشن و ورزشی، از این دوربین به‌راحتی می‌توان در مسافت‌های طولانی برای عکاسی در سفر یا عکاسی خیابانی استفاده کرد و هیچ فشاری به شانه و دست عکاس وارد نمی‌کنند.

این دوربین‌ها روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند و با افزایش فروش آن‌ها،‌ افراد علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین‌های کوچک می‌شوند. این دوربین‌ها در برندهای مختلفی ارائه می‌شوند که شاید مهم‌ترین آن‌ها گوپرو باشد. و پس از آن می‌توان به پلاروید Cube اشاره کرد که از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار است.

دوربین‌های هیرو گوپرو از محبوب‌ترین دوربین‌های اکشن و ورزشی هستند که با معرفی HERO 7 به اوج خود رسیده‌اند. از نظر مشخصات فنی، دوربین Hero 7 بلک به‌عنوان نسل جدید گوپرو ۶، به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با توانایی عکاسی پیاپی ۳۰ فریم در ثانیه مجهز شده و می‌تواند ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

این دوربین درضمن ویدیوهای 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه نیز ثبت می‌کند که تصویر آهسته ۸ برابر ارائه می‌دهند.

دوربین Hero 7 بلک همچنین حالت جدیدی از ویدیوهای تایم لپس تحت عنوان «TimeWarp» ارائه می‌کند که به‌گفته سازنده، حسی مانند سوار بودن بر قالیچه پرنده را منتقل خواهد کرد.

سایر مشخصات پرچم‌دار گوپرو نیز شامل نمایشگر ۲ اینچی LCD لمسی، تشخیص صدا، GPS، وای‌فای، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق ۱۰ متری و تصویربرداری HDR می‌شود. این دوربین همچنین به فناوری تثبیت‌کننده تصویر جدیدی مجهز شده که گوپرو آن را HyperSmooth می‌نامد و مدعی است که می‌تواند کیفیتی در حد و اندازه گیمبال‌ها ارائه کند.

نورنگار - noornegar

دوربین ورزشی Cube محصولی از شرکت پولاروید است که به یک آهن‌ربای داخلی مجهز است و با استفاده از آن می‌توان این دوربین را روی سطوح فلزی با پایداری بالا و به‌صورت ثابت قرار داد. دوربین پولاروید Cube از قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 1440p با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه برخوردار است.

برای فیلم‌برداری در سرعت‌های بالاتر نیز می‌توان با رزولوشن 1080p و سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه به فیلم‌برداری پرداخت. به‌علاوه دوربین پولاروید Cube WIFI HD Action قادر است تصاویری واید با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را به ثبت برساند.

برای علاقه‌مندان به عکاسی در حالت Burst نیز باید عنوان شود که می‌توانند تا ۱۰ فریم را در هر ثانیه به ثبت برسانند. بدنه این دوربین مکعبی دربرابر نفوذ رطوبت مقاوم است که امکان استفاده از آن در شرایط محیطی و آب‌و‌هوایی مختلف را به همراه دارد.

درکنار این دوربین‌ها DJI نیز دوربین جدیدی معرفی کرده که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. این دوربین که از آن می‌توان به‌عنوان یک گیمبال دوربین‌دار یاد کرد، به‌دلیل اندازه کوچک می‌تواند در دسته دوربین‌های اکشن ورزشی نیز جای بگیرد. مشخصات بیشتر این دوربین جذاب را نیز می‌توانید در سایت نورنگار بخوانید.

تمامی این محصولات در نورنگار عرضه می‌شوند که امکان خرید آن‌ها هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری امکان‌پذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات