اسنپ کمپین محیط زیستی خود را با شعار «ماییم و یک زمین» آغاز کرد

سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ با انتشار ویدیویی، کمپین محیط زیستی خود با شعار ماییم و یک زمین را آغاز کرده است.
تبلیغات

اسنپ در بیانیه‌ی خود در ارتباط با کمپین جدید محیط زیست گفته است:

«سهم ما در حمایت از زمین چقدر است؟ تابه‌حال چند بار این سؤال را از خودمان پرسیده‌ایم؟ چقدر به نقش خودمان در نگه‌داری از زمین فکر کرده‌ایم؟ هر بهاری که می‌آید، یک بار دیگر جان تازه‌ای در زمین دمیده می‌شود و همه‌چیز بوی تازگی می‌گیرد. تا چشم کار می‌کند همه‌جا سبز است و باطراوت. به طبیعت نگاه می‌کنیم و دل‌مان برای این همه سرزندگی قنج می‌رود. این حال خوب اما چقدر دوام دارد؟ شاید باورش سخت باشد، اما حتی یک زباله کوچک هم می‌تواند آن تصویر زیبا را به هم بریزد و در قواره بزرگتر از عمر زمین دوست‌داشتنی‌مان کم کند. این است که هر کدام از ما سهم بزرگی در نگه‌داری از آن تصویر زیبا داریم و با قدم‌هایی که برمی‌داریم، می‌توانیم نگهبان زمین باشیم.

به همین بهانه ما هم تصمیم گرفتیم به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ زمین به سهم خودمان دست به کار شویم. نتیجه‌اش کمپینی شد با شعار ماییم و یک زمین که الفبایش حفاظت از محیط زیست است و بنایش فرهنگ‌سازی. گفتیم حالا که آینده میلیاردها نفر به حال زمین بستگی دارد، دست روی دست نگذاریم؛ تصمیم گرفتیم شما را هم خبر کنیم که مثل همیشه همراه‌مان شوید. رسالت‌مان یکی است؛ اینکه حواس‌مان باشد زباله‌مان را از ماشین بیرون نریزیم تا زمین زنده بماند.

امیدواریم به واسطه آغاز بخش اول کمپین محیط زیستی اسنپ، با تمرکز بر بیرون نریختن زباله از ماشین، یک قدم هر چند کوچک به نفع زمین برداریم. خوب می‌دانیم که هر کدام از ما حلقه‌ای از زنجیره‌ای هستیم که می‌تواند حال زمین را خوب نگه دارد و یک دست صدا ندارد. از شما دعوت می‌کنیم در این راه همراه‌مان باشید تا دین‌مان را به زمین ادا کنیم. یادمان باشد که ماییم و یک زمین!»

اولین ویدیوی کمپین #ماییم_و_یک_زمین را از اینجا ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات