خرید اقساط تجهیزات عکاسی و کالاهای دیجیتال از نورنگار

جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصور کنید چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانستیم از خرید تجهیزات گران‌قیمت نترسیم و وسیله‌ی مورد نیاز خود را همین حالا و قسطی بخریم.
تبلیغات

شما می‌توانید از شرایط فروش اقساط انواع کالا از قبیل دوربین عکاسی، فیلم‌برداری، لوازم جانبی، سایر کالاهای دیجیتال و … نو و دست دوم بدون ضامن و تحویل سریع استفاده کنید.

نورنگار با سال‌ها تجربه در عرضه‌ی کالا، زمینه‌ی فروش اقساطی کلیه محصولات خود را برای شما فراهم آورده است تا شما خریداران محترم بتوانید از تسهیلات خرید اقساط با شرایط بسیار آسان و بدون ضمانت و بدون چک کارمندی استفاده نمائید.

مجموعه نورنگار در سال ۱۳۸۱ با هدف تهیه و توزیع تجهیزات عکاسی، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش لوازم عکاسی و فیلم‌برداری تأسیس گردید. نورنگار در طول سالیان اخیر فعالیت خود توانسته است با تکیه به خلاقیت و توانمندی پرسنل کوشای خود به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یابد.

شعار کارکنان نورنگار عبارت است از: «هدف از فروش، کمک به دیگران در به دست آوردن احساس خوشایندی است که می‌خواهند از خرید خود داشته باشند»، و «تفکر تعیین‌کننده سیاست کلی نورنگار است». به همین دلیل مجموعه‌ی نورنگار درکنار فروش کالاهای دیجیتال و عکاسی، اقدام به اضافه کردن بخش‌های دیگری شامل آموزشگاه، تعمیرات و خدمات پس از فروش، دپارتمان دست دوم و البته بخش اقساط کرده‌ است.

بخش لیزینگ نورنگار از همان ابتدا به‌دلیل شرایط آسان مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت و مشتریان زیادی تنوانستند از این طریق کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

نکته‌ی جالب در این‌باره این ترجیح کاربران به خرید اقساطی و پرداخت مبالغ کمتر و ماهیانه به‌جای کسر ناگهانی مبلغ زیادی از حسابشان است.

در خرید اقساطی از نورنگار خریداران می‌توانند با پرداخت فقط ۳۰ درصد قیمت اصلی کالا به‌صورت پیش پرداخت و پرداخت الباقی به‌صورت اقساط ۳ تا ۲۳ ماهه اقدام به خرید نمایند. هیچ سند یا چکی بابت ضمانت از شما دریافت نمی‌گردد و حتی شما با چک شخصی معتبر و بدون نیاز به چک کارمندی می‌توانید از تسهیلات خرید اقساطی نورنگار بهره‌مند گردید.

نورنگار - noornegar

شرایط اقساط

 دارا بودن حساب جاری و دسته چک معتبر (توجه کنید که نیازی به دسته چک کارمندی نیست).

خریداران در صورتی که امکان ارائه چک به تعداد اقساط کالا را نداشته باشند،‌ می‌توانند در ازای هر دو یا سه قسط یک چک ارائه دهند. کسانی که به ازای هر دو ماه یک چک می‌دهند اولین چک آن‌ها باید راس ۴۵ روز و کسانی که به ازای هر ۳ ماه یک چک می‌دهند، اولین چک راس ۶۰ روز باشد و مابقی چک‌ها طبق روال معمول خواهد بود.

همچنین نیاز به ضامن یا گواهی کسر از حقوق نمی‌باشد.

فروش اقساط از حداقل ۳ ماه تا حداکثر ۲۴ ماه متناسب با مبلغ خرید امکانپذیر می‌باشد.

 اگر با دسته چک شخص دیگری قصد خرید دارید باید اطلاعات ایشان را وارد کنید.

خرید اقساطی نورنگار شامل مشتریان همه شهرهای ایران می‌شود.

نورنگار - noornegar

خریداران برای خرید اقساطی کالای موردنظر فقط کافی است اقدام به تکمیل فرم مربوط‌به خرید اقساطی داخل سایت نورنگار نمایند و منتظر تماس کارشناس ما باشند. افراد ظرف دو تا سه روز کاری پس از تکمیل فرم در صورت تأیید می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

خرید کالاهای اقساط فقط مختص دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری نمی‌شود بلکه افراد می‌توانند خرید کالاهای دیگر دیجیتال مانند موبایل و لپ‌تاپ، همچنین کالاهای بخش دست دوم نورنگار را نیز به‌صورت اقساط انجام دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات