کارلیب؛ استخدام با درآمد عالی در استارتاپ های برتر ایران و شرکت های خارجی با دستمزد دلاری

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سال‌ها پیش- قبل از استفاده تجاری از اینترنت- کارجویان باید برای یافتن شغل مورد نظر خود به روزنامه‌ها مراجعه می‌کردند یا ازطریق دوستان و آشنایان خود از موقعیت‌های شغلی آزاد مطلع می‌شدند.
تبلیغات

البته، این روش‌ها هنوز هم راه‌های پرمخاطبی برای پیدا کردن کار هستند، اما به نظر می‌رسد که به‌زودی جای خود را به وب‌سایت‌های کاریابی دهند.

کارلیب یکی از سایت‌های کاریابی نوپا است که به‌تازگی جای خود را به‌ویژه در میان کارفرمایان و کارجویان حوزه IT باز کرده و تبدیل به یکی از انتخاب‌های اصلی ثبت آگهی جذب متخصص و جستجوی شغل شده است. جست‌وجو و مشاهده آگهی‌های کارلیب برای کارجویان کاملاً رایگان است و کارجویان می‌توانند در دسته‌های مختلف شغلی (از برنامه‌نویس و حسابدار گرفته تا خبرنگار و بازاریاب) به جست‌وجو بپردازند.

 از ویژگی‌های متمایزکننده کارلیب، کانال تلگرامی این سایت است که شامل همه آگهی‌های استخدام ثبت‌شده اخیر به همراه اطلاعات کلیدی مانند عنوان شغلی، محل کار، میزان حقوق و نوع قرارداد (تمام‌وقت، پاره‌وقت، پروژه‌ای، دورکاری و ...) می‌شود. همچنین، کارجویان می‌توانند با فیلتر کردن آگهی‌های شغلی کارفرمایان براساس دسته‌بندی‌ها و محل کار در وب‌سایت، به‌سادگی موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود را بررسی کرده و رزومه خود را برای کارفرمای مورد نظر خود بفرستند. ویژگی دیگر این کاریابی امکان یافتن کارهای دورکاری ( ریموت ) خارجی با دستمزدهای دلاری است، کارلیب به‌طور خاص تمرکز ویژه‍ای روی مشاغل برنامه‌نویسی و کارهای پروژه‌ای خارجی دارد.

از دیگر ویژگی‌های کارلیب می‌توان به تعداد روزافزون کارفرماهای عضو در آن اشاره کرد. در حال حاضر، روزانه حدود ۳۰ آگهی جدید در کارلیب ثبت می‌شوند که عموماً از طرف شرکت‌های فعال در حوزه IT مانند دیجی‌کالا، اسنپ، بامیلو، تخفیفان و ... هستند.

بنابراین، اگر به‌دنبال شغل جدیدی هستید، می‌خواهید از تخصص خود به‌صورت پروژه‌ای استفاده کنید یا حتی اگر به‌تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید و می‌خواهید با انجام کارآموزی قدم در راه کسب تخصص بگذارید، کارلیب سکوی مناسبی برای رسیدن شما به اهدافتان است و می‌تواند در یافتن شغلی متناسب با تحصیلات و تخصص‌تان به شما کمک کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات