سازمان هواپیمایی کشوری: ارائه بلیط چارتری هواپیما تخلف محسوب می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری، هرگونه نمایش یا ارائه بلیط هواپیما به صورت چارتری در سایت‌های فروش بلیط هواپیما، تخلف محسوب می‌شود.
تبلیغات

سازمان هواپیمایی کشوری، ۱۵ بهمن ماه با انتشار اطلاعیه‌ای، به دفترها و سایت‌های مجاز فروش بلیط هواپیما اعلام کرد که ارائه و نمایش بلیط هواپیما به صورت چارتری در سایت‌های فروش بلیط، تخلف محسوب می‌شود.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با احترام، در راستای سیاست‌های اعلامی از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و هماهنگی به شرکت‌های هواپیمایی در خصوص عدم فروش پروازها به صورت چارتری به جز مسیرهای کیش، قشم و مناطق نفت‌خیز و همچنین با توجه به سیاست‌های کلی این سازمان مبنی بر عدم ارائه پروازهای چارتری، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند:«هرگونه ارائه و نمایش بلیط‌ها به صورت چارتری در سایت‌های فروش بلیط تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده تخلف از سوی سایت آن شرکت، برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.»
مقاله‌های مرتبط:

    سال گذشته اعلام شده بود که بلیط چارتری از ابتدای تابستان ۹۷ حذف خواهد شد؛ اما علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اواخر آذر امسال از عدم حذف بلیط‌های چارتری با هدف حمایت از صنعت گردشگری و حمل و نقل هوایی ایران خبر داد. اکنون طبق این اطلاعیه به جز مقصدهای خاص، ارائه و نمایش بلیط چارتری تخلف محسوب می‌شود.

    متن کامل اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

    بلیط چارتری
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات