سرویس استریم هولو، اسپانسر تخم مرغ معروف اینستاگرام شد

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
سرویس استریم فیلم و سریال هولو به‌تازگی اسپانسر تخم مرغ معروف اینستاگرام شده است؛ همان تخم مرغی که مدتی پیش رکوردهای عجیبی را به‌ ثبت رساند.
تبلیغات

هولو که یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های فیلم و سریال به‌شمار می‌آید و از بین محبوب‌ترین آثار اورجینال آن می‌توان به سرگذشت ندیمه اشاره کرد، در اقدامی هوشمندانه و جالب با مسئولان صفحه‌ی اینستاگرام World_Record_Egg ارتباط برقرار کرده و اسپانسر آن‌ها شده است تا از این طریق خود را بیشتر به مردم بشناساند.

صفحه‌‌ی اینستاگرام موردبحث، مدتی پیش راه‌اندازی شد و عکس یک تخم مرغ در آن قرار گرفت. این تخم مرغ سریعا معروف شد و توانست رکورد جهانی تعداد لایک‌های اینستاگرام را بشکند. اولین پست این صفحه‌ی اینستاگرام تا لحظه‌ی نگارش این خبر، بیش از ۵۲ میلیون بار لایک شده است، رکوردی که بی‌شک تا مدت‌ها دست‌نخورده باقی خواهد ماند. همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، مسئولین این عکس تصمیم گرفته‌اند از طریق همین محبوبیتِ دیوانه‌وار، برای خود درآمد کسب کنند.

چند روز پیش پست جدیدی در صفحه‌ی Egg Gang منتشر و در آن اعلام شد که بلافاصله بعد از مسابقه‌ی بزرگ سوپر بول، همه‌چیز مشخص خواهد شد و انتظارات به‌ پایان خواهد رسید. سرویس استریم Hulu توانسته‌ با صرف هزینه‌ای زیاد، تبلیغی ۳۰ ثانیه‌ای در خلال برگزاری سوپر بول خریداری کند؛ البته تاکنون در مورد محتوای این تبلیغ ویدیویی، بحث نشده است.

نقد سریال The Handmaid's Tale

The Handmaid's Tale؛ از محبوب‌ترین آثار هولو

از زمان انتشار اولین عکس در صفحه‌ی Egg Gang، چند عکس دیگر نیز منتشر شده است که مراحل شکسته‌شدن تخم‌مرغ را به‌مرور زمان به‌تصویر می‌کشد. در واقع همین شکستن تخم مرغ، نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک قرار است خبر مهم و بزرگی اعلام شود. شاید پس از شکسته شدن تخم مرغ، مشخص شود که چه برندی پشت این حرکت خلاقانه بوده است. حتی این امکان نیز وجود دارد که برخی شرکت‌ها تنها برای این‌که اسم‌شان به‌هنگام شکسته شدن تخم مرغ به‌نمایش گذاشته شود، پول پرداخت کنند. شاید باورتان نشود، اما شرکت‌هایی پیدا می‌شوند که برای این کار حاضرند تا ۱۰ میلیون دلار هم بپردازند. 

آیا هولو نیز چنین هزینه‌ای صرفا برای تگ شدن در پست جدید اینستاگرام Egg Gang پرداخت کرده است؟ هنوز مشخص نیست. رقم یادشده بسیار زیاد و غیرمنطقی است و تجربه نشان داده که مدیران اجرایی هولو بیشتر دست‌به کارهای منطقی می‌زنند و چنین هزینه‌هایی را صرف تبلیغات نمی‌کنند. گفتنی است که هولو چند روز پیش در صفحه‌ی توییتر خود، توییت جدیدی را با این محتوا منتشر کرد: EggGang#

حساب کاربری Egg Gang در اینستاگرام هم‌اکنون دارای ۱۰ میلیون فالوور است، بنابراین توسط افراد زیادی مورد بازدید قرار می‌گیرد و هر برندی در آن تبلیغات انجام دهد، شانس خوبی برای دیده‌شدن دارد.

تخم مرغ اینستاگرام / Egg Gang

هولو مدتی پیش برخلاف نتفلیکس، هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی سرویس خود را از ۷.۹۹ به ۵.۹۹ دلار کاهش داد، بنابراین منطقی است که این شرکت بخواهد از طریق تبلیغاتی هدفمند، این موضوع را به سمع و نظر افراد بیشتری برساند و مشترکان جدیدی جذب کند. 

خبرنگار وب‌‌سایت آتلانتیک به‌نقل از منابعی آگاه می‌گوید که شرکت جری مدیا (کسب‌و‌کار ساخته‌شده از حساب اینستاگرام معروف فاک‌جری) می‌خواسته با پرداخت هزینه‌ای به‌هنگام شکسته‌شدن تخم مرغ، عبارت «ترامپ را استیضاح کنید» نمایش داده شود. اما ظاهرا این اتفاق نیافتاده و سرانجام هولو توانسته است اسپانسر تخم مرغ معروف اینستاگرام شود.

هم‌اکنون در بخش بیو صفحه‌ی اینستاگرام هولو، عبارت 'Get crackin دیده می‌شود؛ گفتنی است که صفحه‌ی اینستاگرام Egg Gang مدعی شده است که این رونمایی بزرگ را خواهید توانست بعد از بازی سوپر بول، فقط در هولو تماشا کنید. 

نظر شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات