چرا آموزشگاه عکاسی نورنگار را انتخاب کنیم

یک‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کلاس‌های عکاسی زیادی برای شروع کار با دوربین‌های دیجیتال و ویرایش عکس وجود دارد.
تبلیغات

اگرچه برخی از عکاسان ترجیح می‌دهند برای آموزش در این زمینه، از کلاس‌های آنلاین و وب‌سایت‌های آموزشی استفاده کنند، اما هنوز هم آموزش رو در رو در کلاس‌های واقعی یک آموزشگاه عکاسی، یکی از گزینه‌های عالی برای یادگیری این هنر است.

هنوز خیلی از افراد ترجیح می‌دهند مستقیماً با استاد خود در ارتباط باشند و با شرکت در یک آموزشگاه عکاسی و ایجاد فضای همکاری و رقابت با هم‌کلاسان خود، روند آموزش را سریع‌تر و سودمند‌تر ادامه دهند.

در این مقاله درباره خصوصیات یک آموزشگاه عکاسی خوب و نکاتی که باید در انتخاب آن در نظر بگیرید توضیح می‌دهیم.

چه چیزی می‌خواهید یاد بگیرید

خیلی از کارآموزان برای شروع آموزش، ایده دقیقی ندارند و نمی‌دانند که از کجا باید آغاز کنند.

به همین منظور باید پیش از شروع آموزش، فهرست دقیقی از آنچه که می خواهید یاد بگیرید تهیه کنید و با جست‌وجو در اینترنت و مطالعه سرفصل‌های آموزشی آموزشگاه‌های عکاسی، ببینید که کدام‌یک از آن‌ها، به آنچه که می‌خواهید یاد بگیرید نزدیک‌تر هستند.

در آموزشگاه نورنگار شما هم می‌توانید دوره‌های در نظر گرفته شده با سر فصل‌های استاندارد را انتخاب کنید و با درنظرگرفتن اهداف و وقت خود کلاس‌های کاملا خصوصی متناسب با خواسته‌ی خود را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید قبل از شروع از انتخاب دوربین و دوره‌ها با کارشناسان آموزشگاه نورنگار با بیش از ۱۵ سال سابقه برای مشاوره کامل در ارتباط باشید.

نورنگار - noornegar

به‌روز بودن نکات آموزشی

اصول عکاسی در طی سال‌های گذشته، تغییرات زیادی نداشته‌اند. اما روش‌های اجرا و پیاده‌سازی آن‌ها باتوجه‌به پیشرفت‌هایی که در دنیای عکاسی پیش آمده است بسیار تغییر کرده است.

به همین دلیل اتفاق‌هایی که طی ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته در دنیای عکاسی پیش آمده است، ما را با حجم بزرگی از اطلاعات رو‌به‌رو کرده که تا پیش از این زمان، اصولاً در فضای آکادمیک و آموزشگاه‌های عکاسی به آن توجه نمی‌شد.

به همین دلیل، به کارگیری اساتیدی که هم تجربه آموزش و دید قدرتمند دنیای پیش از عکاسی دیجیتال را دارند و هم با دانش روز عکاسی آشنا هستند، مجموعه کاملی را تشکیل می‌دهد که می‌تواند ضامن کیفیت و عملکرد بالای آموزشگاه عکاسی باشد.

در نتیجه آموزشگاه نورنگار همواره سعی کرده از اساتید برجسته عکاسی استفاده کند و همچنین بر روند آموزش هنرجویان نظارت داشته تا بهترین شرایط آموزش را برای آن‌ها فراهم کند.

تجهیزات کامل

آموزشگاه نورنگار سعی کرده با در اختیار داشتن بهترین و کامل ترین تجهیزات عکاسی و آتلیه با آموزش در یک محیط حرفه‌ای و برگزاری کارگاه‌های عملی راندمان آموزشی و سطح رضایت هنرجویان را افزایش بدهد.

نورنگار - noornegar

دوره‌های متنوع عکاسی

انواع دوره‌های آموزشی عکاسی در موضوعات و سطوح مختلف در آموزشگاه توسط برترین اساتید این شاخه‌های عکاسی هم به‌صورت خصوصی و هم عمومی (کلاس‌های حداکثر ۵ الی ۶ نفر) ارائه می‌شود. دوره‌های آموزش منوی دوربین و عکاسی مقدماتی، آموزش مبانی عکاسی، آموزش عکاسی پیشرفته، دوره‌های نور و عکاسی پرتره، آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، دوره‌های عکاسی از تئاتر، برگزاری کارگاه‌های یک‌روزه، مبانی هنرهای تجسمی و دوره‌های ویرایش عکس از جمله دوره‌هایی هستند که در این آموزشگاه ارائه می‌شوند که می‌توانید برای مشاهده اطلاعات این دوره‌ها به سایت آموزشگاه نورنگار مراجعه کنید.

نشانی آموزشگاه: ضلع شرقی پارک هنرمندان، نبش خیابان عاصم ترابی و اردلان پلاک ۲۴ واحد ۱ (تلفن: 02188346532 ، 02188345633)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات