نمونه اولیه گوشی 5G سونی در کنگره جهانی موبایل به‌نمایش گذاشته شد

سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی، نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی هوشمند 5G خود را در کنگره جهانی موبایل به‌نمایش گذاشت که احتمالا در IFA2019 معرفی می‌شود.
تبلیغات

تاکنون سازندگان مختلف گوشی‌های هوشمند، محصولات جدید خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اسپانیا معرفی کرده‌اند. برخی نیز تنها نمونه‌ی اولیه‌ی دستگاه‌های جدید را به‌نمایش گذاشته‌اند.

درکنار اخبار مختلفی که در مورد گوشی‌‌های هوشمند تاشدنی مطرح می‌شود، گوشی‌های 5G نیز خبرساز هستند. سامسونگ و هواوی با گوشی‌های هوشمند تاشدنی و شرکت‌های هواوی، اوپو و ال‌جی با فناوری‌ اتصال به شبکه‌ی پرسرعت اینترنت در کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کرده‌اند.

5G SONY

براساس شنیده‌ها سونی نمونه‌ی اولیه‌ای از گوشی 5G خود را در جریان MWC 2019 به‌نمایش گذاشته است. از آنجایی که دستگاه به‌نمایش گذاشته‌شده، محصول نهایی سونی نیست؛ انتظار می‌رود تا تاریخ رویداد رونمایی شاهد تغییراتی در طراحی یا مشخصات این گوشی هوشمند باشیم. 

آدام مارش، یکی از اعضای تیم روابط بین‌الملل سونی در گفتگویی با Pocket-lint اعلام کرد که گوشی 5G سونی، دستگاهی تجاری نیست، بلکه سونی به‌منظور تست قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G این دستگاه را طراحی کرده است. آدام مارش در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح می‌دهد که سونی تاکنون نسخه‌های مختلف سخت‌افزار را برای تست قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G مورد بررسی قرار داده است تا بتواند آنتن دستگاه را در جای مناسبی قرار دهد. 

براساس اعلام آدام مارش، نمونه‌ی اولیه گوشی 5G سونی AG-1 نام‌گذاری شده است. آدام مارس اعلام کرد:

سونی در حوزه‌ی فناوری اینترنت پرسرعت 5G سخت درتلاش است، ولی هنوز دستگاهی تجاری تولید نکرده و تنها در حال تست و بررسی گوشی 5G است. ولی در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی گوشی 5G سونی خواهیم بود. 

آدام مارش زمان معرفی گوشی 5G سونی را به آیند‌ه‌ی نزدیک موکول کرده است ولی صحبتی در مورد زمان دقیق آن مطرح نکرده و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا سونی در سال جاری میلادی گوشی 5G به بازار معرفی خواهد کرد یا خیر. Pocket-lint معتقد است گوشی هوشمند 5G سونی در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA 2019 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و مودم X50 5G معرفی خواهد شد. باید ببینیم گوشی 5G سونی از نظر مشخصات با اکسپریا وان چه تفاوت‌هایی خواهد داشت. نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی 5G با حاشیه‌ی بالایی باریک و نسبت نمایشگر ۲۱ به ۹ و حاشیه‌ی پایینی بزرگ‌تر در کنگره جهانی موبایل به‌نمایش گذاشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات