در ترافیک نمانید؛ سفارش اینترنتی کارواش سیار

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه، با افزایش آلودگی هوا تقاضا برای شست‌وشوی خودروها بیشتر شده است. آلودگی و ذرات گردوغبار در طول زمان ممکن است به رنگ خودرو آسیب بزنند و آن را کدر کنند.
تبلیغات

برای پیشگیری از آسیب‌دیدن رنگ خودرو بهتر است هرچند وقت یک‌بار خودرو را بشویید. البته در زمان شستن خودرو، باید به مصرف میزان آب توجه کرد. وقتی خودرو شما به شست‌وشو نیاز دارد، چه می‌کنید؟ ترافیک شهری را به جان می‌خرید و به کارواش مراجعه می‌کنید یا سختی شستن خودرو در خانه را تحمل و شخصا خودرو را می‌شویید؟ با ما همراه باشید تا یکی از روش‌های شست‌وشوی خودرو را به شما معرفی کنیم.

مصرف آب در شست‌وشوی خانگی تا ۳۰۰ لیتر

باتوجه‌به موقعیت کشور ما و کمبود آب، بهتر است برای شست‌وشوی خودرو آب را هدر ندهید؛ اما درهرصورت، برای شستن خودرو در خانه در نظر بگیرید اگر قرار است از آب شرب استفاده کنید، حتما از شلنگ‌های نازل‌دار برای کنترل بیشتر جریان آب استفاده کنید. همچنین، بهتر است از سطل آب استفاده کنید. قبل از شست‌وشو، خودرو را با دستمال خیس از گردوغبار پاک کنید و سپس، با اسفنج و ماده‌ی شوینده‌ خودرو را بشویید. سپس، با سطل آب شست‌وشوی نهایی و پاک‌کردن شوینده را انجام دهید؛ زیرا شستن خودرو با شلنگ باز چیزی بیش از ۳۰۰ لیتر آب هدر می‌دهد.

مصرف آب در کارواش سنّتی تا ۲۰۰ لیتر

اگر برای شستن خودرو‌تان تصمیم دارید به کارواش مراجعه کنید، بهتر است مطمئن شوید کارواش مدنظر از آب شرب برای شست‌وشو استفاده نمی‌کند. کارواشی را انتخاب کنید که از تجهیزات مدرن برای کاهش آب مصرفی استفاده کنند؛ زیرا میزان هدررفت آب در کارواش‌های سنّتی بسیار زیاد است. مطمئن شوید از مواد شوینده‌ای استفاده می‌کنند که کمترین آسیب را به محیط‌زیست می‌زنند و تاریخ گذشته و غیراستاندارد نیستند.

مصرف آب در کارواش نانوبخار ۴۰ لیتر

کارواش‌های بخار درمقایسه‌با کارواش‌های معمولی آب کمتری مصرف می‌کنند. همچنین، تمیزکردن داخل اتومبیل نیز در این نوع کارواش آسان‌تر است. در این روش، استفاده از مواد شوینده به حداقل ممکن می‌رسد. بخار تولید‌شده‌ی دستگاه آلودگی و گردوغبار را از بدنه‌ی خودرو تمیز می‌کند. همچنین با استفاده از تجهیزات کارواش نانوبخار، تولید فاضلاب و پساب شیمیایی و آسیب به قطعات خودرو به حداقل ممکن می‌رسد.

استاد کار

مصرف آب در کارواش سبز استادکار ۶ تا ۸ لیتر

یکی از بهترین روش‌ها برای شست‌وشوی خودرو استفاده از کارواش سبز در محل است. برای کارواش در محل شما فقط به پریز برق نیاز دارید. تکنیسین‌ها با تجهیزات و امکانات مخصوص، شامل واترجت و مواد شوینده‌ی استاندارد، در محل حاضر خواهند شد و به‌هیچ‌وجه لازم نیست نگران خش‌افتادن یا خراب‌شدن رنگ خودرو باشید. از مزیت‌های مهم این نوع کارواش استفاده از ۶ تا ۸ لیتر آب و کاهش آب مصرفی است. به‌دلیل سازگاری با محیط‌زیست نام این کارواش را «کارواش سبز» گذاشته‌اند.

استار کار

استادکار چه خدماتی درزمینه‌ی خودرو ارائه می‌کند؟

استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات در تهران و کرج و شیراز است که از خدمات ساختمانی و منزل گرفته تا خدمات مربوط‌به خودرو را ارائه می‌کند. در‌حال‌حاضر، خدمات خودرو استادکار شامل تعمیر خودرو، تعویض روغن در محل، تعویض لنت ترمز، تعویض باتری، چکاپ و عیب‌یابی، نصب دزدگیر و حتی صاف‌کاری و نقاشی خودرو است.

همچنین برای حمل و جابه‌جایی خودرو با جرثقیل نیز می‌توانید از استادکار کمک بگیرید. ثبت سفارش خدمات در استادکار رایگان است و برای این کار لازم نیست هزینه‌ای بپردازید و بعد از پایان کار، هزینه را به متخصص مرتبط پرداخت می‌کنید. درواقع، استادکار پلی است میان افراد نیازمند به خدمات با افراد متخصص و فنیِ آماده‌ی خدمت‌رسانی.

همین حالا می‌توانید به اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار مراجعه کنید و با بررسی قیمت‌ها و دیدگاه‌های کاربران و امتیاز متخصصان، بهترین متخصص را برای انجام کارهای خود انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات