گلکسی فولد سامسونگ در ویدیوی رسمی ۴ دقیقه‌ای رؤیت شد

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با انتشار ویدیویی ۴ دقیقه‌ای، به تشریح جزئیات و ویژگی‌های مختلف گوشی تاشدنی گلکسی فولد پرداخته است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.
تبلیغات

چند روز پس از رونمایی رسمی گوشی گلکسی فولد در همایش گلکسی آن‌پکد ۲۰۱۹، سامسونگ ویدیویی رسمی را ازطریق کانال یوتیوبش منتشر کرده و به تشریح جزئیات این محصول پرداخته است. این ویدیوی ۴ دقیقه‌ای به‌خوبی هرآنچه را که لازم است در مورد این گوشی بدانید - از باز و بسته شدن گرفته تا نحوه‌ی کارکرد اپلیکیشن‌ها - در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه‌بر این موارد، در ویدیوی موردبحث شاهد عملکرد کلی اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، گوگل مپس، نتفلیکس، دوربین و حتی سامسونگ دکس در گلکسی فولد هستیم. گوشی تاشدنی سامسونگ به‌لطف بهره‌گیری از دکس می‌تواند ازطریق درگاه USB-C به یک نمایشگر بزرگ‌تر متصل شود و تجربه‌ای شبیه به رایانه‌های دسکتاپ را به کاربر ارائه دهد. در ویدیوی ۴ دقیقه‌ای جدید، همچنین شاهد نگاهی دقیق‌تر به تنوع رنگی Samsung Galaxy Fold هستیم.

گلکسی فولد به‌عنوان یکی از نخستین گوشی‌های تاشدنی دنیا، مجهز به نمایشگر ۷.۳ اینچ با وضوح QXGA پلاس از نوع اینفینیتی فلکس است و توانایی بالایی در نمایش محتوای بصری دارد. نمایشگر اصلی دستگاه نسبت تصویر ۴.۲:۳ را ارائه می‌دهد. این محصول در بخش بیرونی‌اش به نمایشگری دیگر با اندازه‌ی ۴.۶ اینچ مجهز شده است که از وضوح HD پلاس بهره می‌گیرد و نسبت تصویر ۱۲:۹ را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گفته است که قصد دارد گوشی گلکسی Fold را در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) با قیمت ۱٬۹۸۰ دلار روانه‌ی بازار کند. گوشی تاشدنی دیگری که اخیرا معرفی شده، میت ایکس هواوی است که ۲٬۶۰۰ دلار قیمت دارد و به‌عقیده‌ی بسیاری از کاربران، محصول جذاب‌تری نسبت به گلکسی فولد محسوب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با گوشی‌های تاشدنی هواوی و سامسونگ، می‌توانید مقایسه‌ی عمیق بین این دستگاه‌ها را در زومیت بخوانید. 

در انتها از شما دعوت می‌کنیم به‌تماشای ویدیوی رسمی سامسونگ برای گلکسی فولد بنشینید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات