اپلیکیشن‌های پرداخت در گوگل‌ پلی چه رتبه‌ای دارند؟

یک‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
«گوگل پلی‌استور» مرجع اصلی مقایسه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید و منبع رسمی دریافت اپلیکیشن‌های موبایل است. با مراجعه به گوگل‌پلی، می‌توان فهرست بیشترین میزان دانلود و اپلیکیشن‌های مالی محبوب‌ را مشاهده کرد.
تبلیغات

گوگل‌پلی اپلیکیشن‌های برتر را براساس موقعیت جغرافیایی نمایش می‌دهد. به‌عنوان مثال، در شکل زیر اپلیکیشن‌های برتر حوزه‌ی Finance در انگلستان را مشاهده می‌کنید. در این فهرست، Paypal و Google Pay در رده‌های اول قرار دارند و پس از آن، اپلیکیشن برخی از بانک‌های این کشور دیده می‌شود.

همراه کارت

 برترین‌های حوزه‌ی Finance در ایران، اپلیکیشن‌های حوزه‌ی پرداخت را شامل می‌شود. در‌حال‌حاضر ازنظر گوگل‌پلی، «اپلیکیشن همراه کارت» برترین اپلیکیشن حوزه‌ی Finance است. این اپلیکیشن بیشتر از یک میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده که بیشترین دانلود در حوزه‌ی مالی ایران است. امتیاز «همراه کارت» نیز از دیدگاه کاربران ۴.۵ ثبت شده است.

همراه کارت

خلاصهای درباره‌ی همراه کارت

علاوه‌بر کارکردهای متداول اپلیکیشن‌های پرداخت مانند کارت‌به‌‌کارت و خرید شارژ و بسته اینترنت و پرداخت جریمه‌ی رانندگی، خدمات متمایز دیگری نیز در همراه کارت به کاربران ارائه می‌شود. یکی از مزایای مهم همراه کارت، امنیت فراوان این اپلیکیشن است که از مصادیق آن، نیاز به واردکردن رمز در هنگام ورود است. علاوه‌بر واردکردن رمز ۴ رقمی، امکان ورود ازطریق تعریف اثرانگشت و تشخیص چهره نیز وجود دارد. قابلیت منحصر‌به‌فرد دیگر همراه کارت، انتقال وجه از کارت به شماره شبای تمامی بانک‌ها است. همچنین برای انجام تراکنش، می‌توان به‌سادگی از اسکن کارت بانکی با استفاده از هوش مصنوعی بهره برد. در‌حال‌حاضر، امکان استفاده از همراه کارت روی هر دو سیستم‌ عامل اندروید و iOS وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نیز نصب همراه کارت می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

https://hamrahcard.ir/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات