رندهای جذاب از بی ام و X5 با تیونینگ Renegade روسیه

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تیونر روسی رنگید رندرهای جذابی از مدل ارتقایافته شاسی‌بلند لوکس بی‌ام‌و X5 استورم‌تروپر منتشر کرد.
تبلیغات

پس از آنکه بی‌ام‌و X5 در اواخر سال گذشته معرفی شد، هر روز جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. مدل جدید شاسی‌بلند بی‌ام‌و نه‌تنها در بررسی‌های خودرویی، بلکه در تحقیقات مستقل و نظرسنجی‌ها نیز مورد ستایش فراوان قرار گرفته است. در همین راستا شرکت‌های فعال در زمینه تیونینگ خودرو به‌دنبال فرصتی هستند تا بتوانند این شاسی‌بلند محبوب را ارتقا بخشند. یکی از جدیدترین پروژه‌ها از روسیه بر می‌خیزد، جایی که در آن بی‌ام‌و X5 پرفروش‌ترین شاسی‌بلند لوکس بازار شناخته شده است. 

2020 BMW X5 Stormtrooper / شاسی بلند بی ام و ایکس 5

بنابراین طبیعی خواهد بود که بزرگ‌ترین کشور جهان بیشترین تلاش را برای تیونینگ بی‌ام‌و X5 انجام دهد. مهندسان شرکت تیونینگ رنگید (Renegade) این تصاویر زیبا و جالب را ارائه‌ داده‌اند که البته فعلاً در مرحله رندر قرار دارد. یکی از دلایل آن است که محصول نهایی هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته و تا آمادگی برای فروش راه زیادی در پیش دارد. اما در همین مرحله نیز چنین تصاویری، ایده بسیار خوبی از ظاهر بی‌ام‌و X5 جدید در اختیار قرار می‌دهند. 

همه چیز در این مدل تنها نام گارد حمله آلمان نازی یا «Stormtrooper» را فریاد می‌زنند؛ این تیونر که مقر آن در مسکو قرار دارد، به خاطر تیونینگ روی سایر مدل‌های شاسی‌بلند لوکس در گذشته شناخته شده است و اکثر تغییراتی که آن‌ها برای بهبود جلوه بصری خودرو انجام می‌دهند، تقریباً‌ به هم شبیه هستند. بی‌ام‌و X5 استورم‌تروپر جدید اینک با ورودی‌های هوای بزرگ روی کاپوت و دریچه‌های ورودی هوا در جلوی خودرو، عملکرد بهتری در تنفس و خنک‌کاری دارد و قطعاً مهندسان رنگید از این ویژگی به خوبی استفاده می‌کنند. 

2020 BMW X5 Stormtrooper / شاسی بلند بی ام و ایکس 5

بدنه خودرو ظاهراً حدود ۶۰ میلی‌متر با کیت جدید عریض‌تر شده است. در قسمت عقب می‌توانید اسپویلر جدید اضافه‌شده به در صندوق عقب و لبه جدید در بالای چراغ‌های عقب را ببینید که کمی عجیب به نظر می‌رسند. سپر عقب نیز درون خود دارای چهار لوله اگزوز و دیفیوزر مرکزی است. در کل این مدل پیشنهاد جالبی برای علاقه‌مندان به محصولات شاسی‌بلند اسپرت به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات