بهترین تفریحات رایگان دبی در نوروز

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
سفر به دبی، مشهورترین مقصد گردشگری آسیایی، سفری فراموش‌نشدنی و پر از جاذبه‌های رنگارنگ است. در این شهر می‌توانید برخی تفریحات را رایگان تجربه کنید.
تبلیغات

دبی، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در آسیا است. این شهر به خاطر جاذبه‌های متنوع و تفریحات مدرنی که دارد، مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار دارد. از اسکی و خرید در مجلل‌ترین مراکز تجاری گرفته تا غذا خوردن در لوکس‌ترین رستوران‌ها و سر زدن به جذاب‌ترین گالری‌های هنری، هر آنچه که فکر کنید در دبی پیدا می‌شود.

با جست‌وجوی آسان در کجارو، می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت، تور دبی دلخواه خود را پیدا کنید. تورهایی که توسط آژانس‌های گردشگری معتبر عرضه می‌شوند.

تعطیلات نوروز، فرصت مناسبی برای سفر به دبی است. آژانس‌های گردشگری برای این ایام، در بین انواع تور نوروز ، تور دبی را عرضه می‌کنند. اگر دنبال تور مناسب برای سفر به دبی می‌گردید کجارو به شما کمک می‌کند که پایین‌ترین قیمت تور را پیدا و ازطریق آژانس‌های معتبر خریداری کنید.

شاید فکر کنید که هزینه تفریحات دبی بسیار گران است و از پس آن‌ها بر نمی‌آیید، در صورتی که اینطور نیست و در دبی هم جاذبه‌های رایگان زیادی پیدا می‌شود. در ادامه، ده مکان دیدنی دبی که رایگان می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید را معرفی می‌کنیم که در سفر نوروزی به این شهر می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

بالا رفتن از کوه جبل حفیت

دبی

جبل حفیت کوهی است که چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از مناطق اطراف دارد. می‌توانید پای پیاده یا با وسیله، خودتان را به آن بالا برسانید و از دیدن این مناظر لذت ببرید و البته هیچ هزینه‌ای هم نمی‌پردازید.

بازدید از باغ‌های روی بام در وافی پیرامیدز

مجتمع وافی، مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، هتل، اسپا، رستوران و سایر امکانات مختلفی است که باغ‌های روی بام آن، یکی از جاهای دیدنی محبوب و رایگان دبی است. همچنین رویداد «تماشای فیلم زیر ستاره‌ها»، یک رویداد رایگان و محبوب است که هر یکشنبه ساعت ۸ و نیم شب در این مجموعه برگزار می‌شود.

البته جاذبه‌های مختلفی در این مجموعه وجود دارد که هزینه دارند ولی گشت‌وگذار در این مجموعه، رایگان است و می‌توانید از حال و هوای آن لذت ببرید. رستوران‌های خوبی دارد که غذاهایی از سراسر دنیا عرضه می‌کنند.

گشت‌وگذار در دبی مال

تفریحات دبی

دبی مال، در سایه‌ی برج خلیفه، بلندترین برج دنیا قرار دارد. همین یک دلیل کافی است تا آن را به یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی دبی تبدیل کند. گشت‌و‌گذار در این مرکز تجاری، هزینه‌ای ندارد. این مرکز تجاری بزرگ بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه دارد و سالانه ۵۴ میلیون توریست از آن دیدن می‌کنند. بهترین و مشهورترین برندهای دنیا در این مجموعه نمایندگی دارند.

داخل این مرکز جاذبه‌های زیادی وجود دارد مثلا آکواریوم، یک پارک سرپوشیده بزرگ و...

تماشای آب‌نمای موزیکال دبی

درکنار دبی مال، بزرگ‌ترین آب‌نمای رقصان دنیا قرار دارد. این جاذبه‌ی رایگان با بیش از ۶ هزار لامپ و ۵۰ پروژکتور رنگی مزین شده است. نمایش موزیکال این آب‌نما در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه در ساعت‌های ۱ و ۱:۳۰ بعد از ظهر و همچنین از ۶ تا ۱۱ بعدازظهر به‌صورت ۳۰ دقیقه یک‌بار و در جمعه و شنبه نیز در ساعت‌های ۱:۳۰ و ۲ بعدازظهر و همچنین از ساعت‌های ۶ تا ۱۱ بعدازظهر برگزار می‌شود.

گشت‌وگذار در بازار طلا

بازار طلا یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید دبی است. همان‌طور که از اسم آن پیدا است می‌توانید زیورآلات طلا را در این بازار خریداری کنید. قیمت‌های متنوع و طرح‌های متفاوت و بی‌نظیر، از ویژگی‌های این بازار است که باعث می‌شود دست خالی از آن بیرون نیایید. در این بازار می‌توانید چانه بزنید ولی بهتر است که قبل از خرید از ارزش جهانی طلا و قیمت اصلی آن اطلاع پیدا کنید.

بازدید از منطقه‌ی حفاظت شده حیات وحش راس الخور

راس الخور یک منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی حیات وحش است که در دهانه‌ی خور دبی قرار دارد. این منطقه، میزبان گونه‌های مختلف پرندگان است. در ماه‌های سردتر سال می‌توانید فلامینگوها را در این منطقه ببینید. ورودی این مجموعه، رایگان است. این جاذبه، جزو معدود جاذبه‌های طبیعی دبی است. دوربین خود را برای بازدید از این مجموعه فراموش نکنید.

گشت‌و‌گذار در ساحل در منطقه جمیرا

تفریحات دبی

ساحل جمیرا پر از هتل‌های لوکس است که بابت خدمات بی‌نظیری که دارند، هزینه‌های زیادی از مشتریان خود دریافت می‌کنند؛ اما در همین ساحل، غیر از بخش‌های خصوصی که مخصوص مهمانان هتل‌ها است، بخش‌های عمومی هم وجود دارد که هزینه ورودی ندارد.

بازدید از منطقه‌ی تاریخی الفهیدی یا بستکیه

مقاله‌های مرتبط:

    منطقه‌ی الفهیدی که با نام بستکیه نیز شناخته می‌شود، محله‌ی قدیمی شهر است و درست در مرکز دبی قرار دارد. در این محله می‌توانید ببینید که دبی، قبل از مدرن شدن و ساخته شدن این همه آسمان‌خراش، چه شکلی بود. موزه‌های کوچک در گوشه و کنار محله وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. در بازسازی‌ها و مرمت‌ها، تلاش می‌کنند تا ظاهر قدیمی این محله را حفظ کنند.

    تورهای رایگان پیاده‌روی

    تورهای پیاده‌روی رایگان متعددی در دبی برپا می‌شود. هدف این تورهای رایگان این است که گردشگران، حتی اگر بودجه کافی هم ندارند، با منطقه‌ی قدیمی دبی آشنا شوند. این تورها در ساعت مختلف روز و با شش زبان مختلف دنیا برگزار می‌شوند. تورهای بازدید از مناطق قدیمی دبی شامل چندین جاذبه مختلف است از جمله بازار طلا و منطقه بستکیه.

    بازدید از بازار غذا و صنایع دستی در  پارک زعبیل

    بازارچه‌ای که در این پارک برپا می‌شود، محلی برای عرضه غذاهای محلی و صنایع دستی است. حتی اگر قصد خرید کردن هم نداشته باشید، می‌توانید از گشت‌و‌گذار در بازارچه لذت ببرید و با محصولات محلی و سبک زندگی بومی آشنا شوید.

    فهرست کاملی از جاهای دیدنی دبی را می‌توانید در کجارو ببینید. اگر از‌ آن‌ها بازدید کرده‌اید به آن مکان امتیاز دهید و نظر خود را بنویسید. همچنین اگر از آن دیدنی عکس گرفته‌اید، می‌توانید تصاویر خود را در کجارو آپلود کنید تا با نام خودتان منتشر شوند و به سایر کاربران کجارو کمک کنید تا بیشتر بدانند و بهتر سفر کنند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات