عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 جدید در سرعت‌گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتربرساعت

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل ۲۰۲۰ پورشه ۹۱۱ کاررا S چنان عملکرد خوبی دارد که به باور بسیاری می‌تواند با لامبورگینی هوراکان نیز رقابت کند.
تبلیغات

تنها چند ماهی از رونمایی از مدل ۲۰۲۰ پورشه ۹۱۱ کاررا S در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس می‌گذرد و در این مدت این مدل توانسته نظر مثبت بسیاری از رانندگان را به خود جلب کند. پورشه در مدل ۲۰۲۰ کاررا S تمرکز خود را روی بهبود شتاب‌گیری این خودرو از سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت گذاشته است.

2019 Porsche 911 Carrera S

پورشه ۹۱۱ کاررا S به کمک سیستم کنترل شروع حرکت در زمان بسیار اندکی می‌تواند سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و تنها چند ثانیه‌ی بعد عقربه‌ی سرعت سنج این خودرو روی ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت قرار می‌گیرد. از این نظر، پورشه ۹۱۱ کاررا S جدید تنها ۱ ثانیه از لامبورگینی هوراکان کندتر است.

قوای فنی پورشه ۹۱۱ کاررا S بسیار قابل‌توجه است. این سوپراسپرت آلمانی از یک پیشرانه‌ی تخت ۳ لیتری ۶ سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید ۴۴۴ اسب‌بخار قدرت دارد. قدرت مدل جدید این خودرو در مقایسه با نسل قبلی ۳۰ اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است. پورشه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر رسمی این مدل را ۳.۷ ثانیه اعلام کرده است. این عدد برای مدل دیفرانسیل عقب کاررا S است و مدل چهارچرخ محرک کاررا 4S دارای یک دهم ثانیه شتاب بهتری نیز است. همچنین هر دوی این مدل‌ها با پکیج آپشن Sport Chrono به میزان دو دهم ثانیه شتاب بهتری خواهند داشت. حداکثر سرعت نیز برای مدل کاررا S ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت و برای مدل 4S به ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

2019 Porsche 911 Carrera S
2019 Porsche 911 Carrera S
2019 Porsche 911 Carrera S
2019 Porsche 911 Carrera S
2019 Porsche 911 Carrera S

در انتها ویدیویی از رکوردگیری پورشه ۹۱۱ کاررا اس در پیست ۴ کیلومتری ریکاردو تورموی اسپانیا که دارای ۱۴ پیچ است آماده کرده‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات