سانگ یانگ کوراندو ۲۰۲۰ رونمایی شد

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
سانگ یانگ نسل جدید کراس‌اور کوراندرو را با طراحی جدید و امکانات بالای ایمنی و رفاهی رونمایی کرد.
تبلیغات

سانگ یانگ برای نمایشگاه خودروی ژنو امسال برنامه‌ی ویژه‌ای دارد. سانگ یانگ کوراندو جدید دارای طراحی اسپرت‌تری در مقایسه با قبل خواهد بود  همچنین از نظر فناوری نیز در رده‌ی بالاتری قرار می‌گیرد. سانگ یانگ کوراندو ۲۰۲۰ در رده بندی کراس‌اوورهای سانگ یانگ در رده‌ای بالاتر از تیوولی و پایین‌تر از رکستون قرار می‌گیرد و باید با خودروهایی مثل هوندا CR-V و فولکس واگن تیگوان رقابت کند.

طراحی کوراندوی جدید کاملا متحول شده و زبان طراحی آن به‌خصوص در قسمت جلو به مدل تیوولی شباهت دارد و البته شباهت‌هایی از طراحی رکستون را نیز می‌توان در چراغ‌ها و خطوط بدنه مشاهده کرد. طراحی جعبه‌ای شکل و خطوط تیز نمایانگر زبان طراحی جدید سانگ یانگ هستند که از مدل تیوولی پا به عرصه گذاشت.

2020 SsangYong Korando

طرحی کابین کوراندو ۲۰۲۰ از  جدیدترین هواپیماها الهام گرفته‌ شده است. عقربه‌های آنالوگ پشت فرمان نسل قبلی در این مدل جای خود را به یک نمایشگر رنگی ۱۰.۲۵ اینچی داده‌اند و یک نمایشگر دیگر ۹ اینچی نیز در کنسول مرکزی قرار دارد. سانگ یانگ برای یک نورپردازی داخلی ویژه را نیز برای کابین کوراندو جدید در نظر گرفته است که ۳۴ رنگ مختلف دارد. سانگ یانگ کوراندوی جدید نه‌تنها خودرویی زیباتر از قبل بلکه کاربردی‌تر نیز شده‌ است به طوری که فضای صندوق عقب آن به ۵۵۱ لیتر افزایش پیدا کرده است. چنین فضایی برای این کلاس از خودروها بسیار بزرگ است و سانگ یانگ ادعا می‌کند که می‌توان ۴ عدد کیف گلف را به‌راحتی درون صندوق عقب کوراندو جای داد.

2020 SsangYong Korando

در بخش تجهیزات رفاهی مدرن شاهد استفاده از فناوری خودران سطح ۲.۵ هستیم و این یعنی کوراندوی ۲۰۲۰ به امکاناتی مثل کروز کنترل هوشمند، رادار بین خطوط، سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار خروج سرنشین از خودرو، سیستم هشدار سطح هوشیاری راننده و هفت عدد کیسه‌ی هوا مجهز شده است.

سانگ یانگ فعلا چیزی در مورد قوای محرکه‌ی این خودرو منتشر نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود که از یک پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربودیزل در کوراندو استفاده شود. این پیشرانه قبلا در مدل تیوولی نیز مورد استفاده قرار گرفته است و می‌توان آن را به همراه یک جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی خودکار یا شش سرعته‌ی دستی سفارش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات