اولین تصویر از خودرو مفهومی جدید کیا منتشر شد

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کیا تصویری از خودروی مفهومی و تمام برقی خود منتشر کرد که قرار است در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شود.
تبلیغات

کیا به‌تازگی تمرکز زیادی روی طراحی محصولات خود دارد. از طرح مدل استینگر تا تلوراید، همگی به نام جدیدی در دنیای طراحی اشاره می‌کنند. هم‌اکنون خودروساز کره جنوبی به‌دنبال استفاده از سبک طراحی خود در خودروهای الکتریکی است. کیا در آستانه نمایشگاه خودرو ژنو تصویری از خودروی مفهومی تمام‌برقی خود منتشر کرد که در اولین نگاه بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

kia electric concept car / خودرو مفهومی الکتریکی کیا

این مدل مفهومی به نظر می‌رسد کوپه یا احتمالا کوپه چهاردر باشد. شکل جلوپنجره به چراغ‌های LED اضافه شده است؛ چراغ‌های جلو باریک به نظر می‌رسند و انگار در داخل محفظه چراغ‌ها شناور هستند. لوگوی «Kia» تغییر کرده و شاید به طراحی لوگوی به‌روزرسانی‌شده این شرکت در آینده اشاره می‌شود. روی ستون‌های جلو دوربین‌های دید جانبی قرار گرفته‌اند و همان‌طور که می‌دانید کیا قصد ندارد در مدل‌های آینده از آینه جانبی استفاده کند. 

گرگوری گیلوم، معاون طراحی کیا موتورز در اروپا گفت:

طراحی خودرو به تسخیر قلب‌ها ارتباط دارد که باید قلب بیننده با دیدن خودرو به تپش بیفتد؛ دلیلی ندارد که این مفهوم در خودروی برقی وجود نداشته باشد. ما قصد داشتیم خودروی تمام‌برقی تولید کنیم که نه‌تنها به نگرانی مصرف‌کنندگان درباره شعاع حرکتی، عملکرد، شارژ و رانندگی دینامیک به خوبی پاسخ دهد، بلکه ظاهر جذابی نیز داشته باشد.  
کیا استینگر / kia stinger

نمایشگاه خودرو ژنو تا دو هفته آینده برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا آن روز برای مشاهده نزدیک خودروی مفهومی و برقی جدید کیا صبر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات