فورد GT با تیونینگ Heffner و قدرت ۲۰۰۰ اسب بخار معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد GT یکی از مدل‌های محبوب و اسپرت شرکت فورد محسوب می‌شود که نسل اول آن در سال ۲۰۰۵ معرفی شد.
تبلیغات

حداکثر سرعت سوپراسپرت فورد GT حداقل ۳۳۰ کیلومتر در ساعت بوده و ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به‌ سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. فورد از نسل قبلی GT تنها ۴۰۳۳ دستگاه تولید کرد که ۲۰۲۲ دستگاه از آن‌ها در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۱۱ دستگاه در سال ۲۰۰۶ تولید شدند و همهٔ آن‌ها به‌سرعت فروخته شدند. قیمت فورد GT در سال ۲۰۰۶ برابر با ۱۵۰ هزار دلار بود.

چندی پیش یک شرکت تیونر آمریکایی مستقر در فلوریدا دو بسته ارتقاء عملکرد برای این خودرو در نظر گرفت. با استفاده از این ارتقاء صورت‌گرفته روی فورد جی تی مدل ۲۰۰۶، قدرت خروجی آن به بیش از ۲۰۰۰ اسب بخار رسیده است. در مرحله اول با نصب تجهیزات جدید شامل منیفولد ورودی تیتانیومی و سیستم اگزوز جدید که بین ۳۵ تا ۴۲ هزار دلار قیمت دارد، قدرت خروجی موتور به رقم ۹۷۵ اسب بخار می‌رسد که ۸۵۰ اسب بخار را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

ford GT 2006

این مقدار نیرو با استفاده از بنزین با اکتان ۹۳ به‌دست آمده است. درصورتی‌که از سوخت مخصوص مسابقات سرعت استفاده شود، قدرت موتور به ۱۱۵۰ اسب بخار افزایش‌ می‌یابد که ۱۰۰۰ اسب بخار آن مستقیماً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. به‌روزرسانی‌های مرحله دوم شامل شاسی تقویت‌شده و موتور به‌روزرسانی‌شده تویین توربو است که درنهایت قدرت این خودرو را به رقم شگفت‌آور ۲۰۰۰ اسب بخار می‌رساند.

ford GT 2006

باید به این نکته توجه کرد که تمامی ارتقاءهای صورت‌گرفته در این خودرو طبق روال استاندارد و قانونی بوده و بنابراین این فورد GT به‌راحتی می‌تواند در مسابقات سرعت ۴۰۰ و ۸۰۰ متر شرکت کند. این شرکت تیونینگ آمریکایی رقم نهایی این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است.

ford GT 2006
ford GT 2006
ford GT 2006
ford GT 2006
ford GT 2006
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات