سامسونگ طی ۱۰ سال دو میلیارد دستگاه گوشی از سری گلکسی به فروش رسانده است

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل سامسونگ طی مراسم آنپکد اعلام کرد که سامسونگ طی یک دهه بیش از دو میلیارد دستگاه از سری گلکسی به فروش رسانده است.
تبلیغات

دی جی کُه، مدیرعامل سامسونگ در جریان مراسم رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس این شرکت که شامل گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۰ 5G و گلکسی فولد می‌شود، اعلام کرد که سامسونگ طی یک دهه‌ی گذشته بیش از دو میلیارد دستگاه از این سری را به فروش رسانده است.

البته سامسونگ اشاره‌ای به جزییات گوشی‌های هوشمند به فروش رفته نکرد، حال آنکه بخشی از این دو میلیارد دستگاه شامل سری گلکسی اس و گلکسی نوت این شرکت می شود. سامسونگ سری‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی دارد که شامل Galaxy A، Galaxy C، Galaxy J و سایر نسخه‌ها می‌شود.

اپل نیز در ماه سپتامبر اعلام کرد که بیش از دو میلیارد دستگاه گجت‌های مبتنی بر iOS راهی بازار کرده است. حال آنکه در آمار دو میلیارد دستگاهی اپل می‌توان آیپد‌ها را نیز در نظر گرفت. درهرصورت تلاش هر دو شرکت طی بیش از یک دهه‌ی اخیر برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند به بازار ستودنی است، چراکه عرضه‌ی ۲ میلیارد گجت هوشمند توسط هر یک از این دو شرکت با درنظرگرفتن جمعیت کره‌ی زمین نشان از تاثیر بالای سامسونگ و اپل در دنیای فناوری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات