خرید آپارتمان در تهران و جستجوی ملک در املاک تهران با املاک دلتا

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر قصد خرید آپارتمان در تهران یا اجاره آپارتمان در تهران را دارید، می­‌توانید جست‌وجو ملک در املاک تهران را ازطریق املاک دلتا یکی از قدیمی‌ترین املاک تهران استفاده کنید.
تبلیغات

هرچند ظهور اینترنت و پوست‌اندازی بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی در فضای اینترنت تسهیل امور را در پی داشته، اما همین موضوع باعث شده تا شماری از سرویس‌ها به واسطه‌ی نبود تخصص در ارائه‌ی سرویس‌دهی، از کیفیت پایین‌تری برخوردار باشند. از جمله‌ی چنین سرویس‌هایی باید به حوزه‌ی خرید آپارتمان در تهران یا اجاره آپارتمان در تهران اشاره کرد. پس از کاهش استقبال از آگهی‌نامه‌هایی که روزنامه‌ها و نشریات منتشر می‌کردند، سرویس‌های اینترنتی به مرجع اصلی و پربازدیدی برای جست‌وجو ملک تبدیل شدند. در سال‌های اخیر خرید آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها همچنین اجاره آپارتمان از جمله‌ی حوزه‌هایی است که سرویس‌های مختلفی بر مبنای آن فعالیت می‌کنند. دلتا یکی از سرویس‌هایی است که عنوان قدیمی‌ترین و اولین وب‌سایت در حوزه‌ی خرید فروش خانه و اجاره آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها دارا است.

دلتا سرویس‌های تخصصی از قبیل خرید و اجاره خانه، خرید و اجاره آپارتمان در تهران و شهرستان را درکنار مشاوره املاک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دلتا

اگر صرفا قصد خرید خانه ندارید به مجله دلتا سر بزنید

دلتا با سابقه‌ی فعالیت ۴۰ ساله در حوزه‌ی املاک، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه‌ی آنلاین آغاز کرده است. املاک دلتا در حال حاضر دارای پلتفرمی تخصصی در حوزه‌ی نمایش و وارد کردن آگهی املاک بوده که روزانه میزبان بیش از صدها آگهی در زمینه خرید آپارتمان و اجاره آپارتمان است که توسط کاربران عادی و همچنین آژانس‌های ملکی همکار با دلتا ثبت می‌شود. املاک دلتا درکنار فراهم آوردن پلتفرمی برای ثبت آگهی ملکی، با انتشار مجله‌ی دلتا به ارائه‌ی اخبار و تحلیل وضعیت حوزه‌ی املاک و مستغلات نیز می‌پردازد. وب‌سایت دلتا علاوه‌بر اینکه محلی برای وارد کردن آگهی‌ و جستجوی ملک است، به‌عنوان یک مجله‌ی خبری و تحلیلی نیز ایفای نقش می‌کند. در این وب‌سایت می‌توان درکنار اخبار و گزارش در حوزه‌ی مسکن و املاک، اطلاعات کاربردی در حوزه‌هایی نظیر معماری و دکوراسیون منزل و نکات حقوقی ملکی و هزاران چیز دیگر نیز مشاهده کرد.

دلتا

اگر نگران سرمایه مالی خود هنگام خرید و فروش ملک هستید، می‌توانید از مشاوران دلتا کمک بگیرید

یکی دیگر از مواردی که سرویس دلتا را با رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای توسط آژانس‌های دلتا به‌صورت تلفنی است. کاربران دلتا برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر خرید آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود داشته باشند، می‌توانند به‌صورت رایگان با برقراری تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۸۶۸۶، اقدام به دریافت مشاوره‌ی تلفنی از سوی کارشناسان دلتا کنند. دلتا نه‌ تنها در زمینه‌ی انتخاب، بلکه در موارد حقوقی نیز مشاورانی دارد که به رایگان به کاربران این سرویس اطلاعات ارائه می‌کنند. اهمیت وجود مشاوران حقوقی زمانی پررنگ‌تر می‌شود که امروز کلاهبرداری‌های ملکی بیش از هر زمان دیگری خریداران و فروشندگان را تهدید می‌کند.

کاربران می‌توانند به‌راحتی و با مراجعه به سایت املاک دلتا به‌صورت رایگان اقدام به ثبت آگهی و جستجوی ملک کنند. دلتا برای سهولت دسترسی و سرویس‌دهی مناسب، علاوه‌بر وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید و iOS را نیز در دسترس کاربران قرار داده است. دلتا برای سهولت ثبت ملک یا مشاهده‌ی آگهی‌های ملکی سازوکار مشخصی را در پیش گرفته است. فرایند ثبت آگهی به‌راحتی با کلیک ازطریق انتخاب منطقه‌ی شهری و همچنین نوع ملک وارد مرحله‌‌ای می‌شود که باید اطلاعات ملکی از قبیل متراژ، طبقه و سایر اطلاعات را وارد کرد. دلتا درکنار اطلاعات کلی ملک، مکان مشخص روی نقشه و همچنین عمر بنا را نیز از کاربر سؤال می‌کند. یکی از نکات بسیار خوب در مورد فرایند ثبت آگهی در دلتا، رایگان بودن ثبت آگهی در صورتی است که تصاویری برای آگهی انتخاب شود. در صورتی که آگهی دهنده، تصویری را برای ملک خود وارد نکند، باید هزینه ای معادل ۲۰۰۰ تومان را به منظور ثبت پرداخت کند. باتوجه‌به اینکه عکس نقشی مهم در آگهی‌ها دارد، دلتا با استفاده از این روش سعی کرده تا کاربران را مجاب به وارد کردن آگهی به‌صورت کامل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات