جزئیات فروش فوری ۱۵ هزار دستگاه از محصولات سایپا

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
گروه خودروسازی سایپا به‌منظور تنظیم بازار از فروش و تحویل فوری محصولات خود شامل پراید، تیبا، ساینا و کوئیک خبر داد.
تبلیغات

عبدالله بابایی، نماینده‌ی ویژه‌ی مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس‌ازفروش، از فروش فوری ۱۵،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دستگاه از محصولات این گروه خودروسازی از فردا خبر داد و گفت:

متقاضیان می‌توانند با کدپستی در محل سکونت خود ثبت‌نام کنند. باتوجه‌به حباب قیمتی ایجادشده در بازار خودرو، تصمیم گرفتیم بخشی از محصولات تولیدی سایپا را به‌صورت تحویل فوری بفروشیم. بر‌این‌اساس، مقرر شد از فردا فروش فوری محصولات خانواده X100 و X200 و کوئیک آغاز شود.
عبدالله بابایی  / معاون فروش سایپا

در این طرح فروش، محصولاتی مانند ساینا، پراید، تیبا و کوئیک عرضه خواهد شد:

حدود ۱۵،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دستگاه از محصولات سایپا به‌صورت فروش فوری عرضه می‌شوند که روزانه حدود ۶۰۰ تا ۱،۰۰۰ دستگاه خواهد بود. هم‌اکنون، تولید روزانه‌ی گروه سایپا حدود ۲،۰۰۰ دستگاه است و سعی می‌کنیم حداقل ۲۰ درصد از تولید روزانه را در فروش فوری عرضه کنیم. فروش فوری محصولات سایپا از فردا به‌صورت اینترنتی و نیز به‌صورت ثبت‌نام در نمایندگی‌ها آغاز می‌شود و سهمیه تعیین‌شده برای نمایندگی‌های سایپا یکسان است.
ساینا سایپا Saina saipa

به‌گفته‌ی بابایی خریداران می‌توانند در منطقه‌ی کدپستی خود ثبت‌نام کنند:

هر خریدار با یک کدپستی می‌تواند خودرو بخرد و در‌عین‌حال، کد ملی فرد نیز کنترل می‌شود تا در ۲ یا ۳ سال اخیر خودرویی نخریده باشد. همچنین، قیمت حاشیه‌ی بازار خودرو در دهه‌ی اول بهمن به‌عنوان ملاک مدنظر قرار خواهد گرفت و قیمت کارخانه ۵ درصد زیر قیمت بازار آن زمان تعیین می‌شود. سعی می‌کنیم بخشی از خودروها را قبل از اتمام سال به خریداران تحویل دهیم. گروه سایپا بابت فروش سال گذشته ۳۰۰،۰۰۰ دستگاه و بابت فروش امسال ۲۰۰،۰۰۰ دستگاه تعهد دارد که درتلاشیم این خودروها را نیز به مشتریان تحویل دهیم.
SAIPA QUICK / سایپا کوئیک

معاون فروش و خدمات پس‌ازفروش سایپا درباره‌ی وجود حباب قیمتی در بازار خودرو به‌دلیل عرضه‌ی ناکافی گفت:

برای شکستن این حباب قیمتی، محصولات سایپا را با قیمت بسیار مناسب عرضه خواهیم کرد و این فروش را درحدی نگه می‌داریم تا حباب قیمت‌ها شکسته شود. البته، قیمت کنونی خودرو در بازار غیرمنطقی است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات