سروش؛ پیام‌رسان برگزیده‌ مردمی در جشنواره وب و موبایل ایران

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مراسم اختتامیه‌ی یازدهمین جشنواره‌ی وب و موبایل، جمعه برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی شدند.
تبلیغات

در بخش «اپلیکیشن‌های ارتباطات و اجتماعی»، پیام‌رسان سروش توانست با کسب بیشترین تعداد رای مردمی، عنوان بهترین اپلیکیشن از دیدگاه مردم را کسب کند.

جشنواره‌ی وب و موبایل چیست؟ جشنواره‌ای که یازده سال است در زمینه‌ی وب و موبایل برگزار می‌شود و عنوان «بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف» را به خودش اختصاص داده است. این رویداد را انجمن صنفی کسب‌و‌کار اینترنتی برگزار می‌کند. وب‌سایت‌ها و اپ‌هایی که در این جشنواره شرکت می‌کنند، در دو بخش مجزا به رای گذاشته می‌شوند. در یک بخش، داوران و در بخش دیگر، مردم به نامزدهای معرفی‌شده رای می‌دهند. بنابراین هر بخش، دو برگزیده دارد.

سروش

پیام‌رسان سروش چند ماه پیش به‌عنوان یکی از نامزدهای بخش اپلیکیشن‌های ارتباطات و اجتماعی، معرفی شد. رای‌گیری در بخش آراء مردمی از اوایل دی‌ماه آغاز شد و تا پایان جشنواره ادامه داشت. در طول مدت برگزاری رای‌گیری، پیام‌رسان سروش هیچ‌گونه تبلیغ و اعلام عمومی برای کسب رای توسط کاربرانش نداشت و در صفحات رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی مختلف، حتی خبری درباره‌ی نامزد شدن در این جشنواره به چشم نمی‌خورد. بااین‌حال، کاربران سروش پس از انتشار اسامی اپ‌های معرفی‌شده در بخش ارتباطات و اجتماعی توسط رسانه‌ها، به‌صورت خودجوش در این رای‌گیری شرکت کردند. کسب بیشترین تعداد رای مردمی توسط سروش، درنهایت باعث برگزیده شدن این پیام‌رسان شد.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل در این انتخاب، تجربه‌ی کاربری مفید در پیام‌رسان سروش است. اینکه سروش بدون هیچ‌گونه تبلیغ و اطلاع‌رسانی توانسته بیشترین تعداد رای را کسب کند، دلیل مناسبی است برای اینکه ثابت کند تجربه‌ی کاربرانی که از سروش استفاده کرده‌اند، با وجود تبلیغات منفی علیه این پیام‌رسان، تجربه‌ی خوب و تاثیرگذاری است و سروش، کاربران وفاداری دارد. روند صعودی جذب کاربر توسط سروش همچنان ادامه دارد و سروش دائما در حال بهینه‌سازی امکانات و فیچرهایش است.

سایت رسمی سروش: sapp.ir

صفحه‌ی رسمی پیام‌رسان سروش در توییتر: sapp_official

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات