در سفر به استانبول چقدر هزینه کنیم؟

پنج‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هزینه سفر به استانبول در بخش‌های مختلف شامل قیمت تور استانبول، هزینه اقامت و بازدید از جاهای دیدنی این شهر را بررسی کرده‌ایم تا بتوانید بودجه خود را بهتر برنامه‌ریزی کنید.
تبلیغات

استانبول از لحاظ گردشگری جایگاه بسیاری خوبی در سطح اروپا و حتی در سطح جهان دارد. محبوبیت این شهر که همیشه جزو برترین شهرهای گردشگری جهان بوده است، با محبوبیت شهرهایی مثل پاریس و لندن قابل مقایسه بوده است و در این زمینه به خوبی امکان رقابت با چنین شهرهای بزرگی را دارد. دلیل این موضوع هم می‌تواند زیبایی این شهر، برخورداری از آثار تاریخی غنی، فرهنگ و تاریخ غنی مردم این شهر و همچنین صمیمیت، مهربانی و مهمان‌نوازی آن‌ها، غذاهای خوشمزه، امنیت نسبتا مناسب و از همه مهم‌تر آسانی سفر به این شهر، دلیل جلب توجه بسیاری از گردشگران به استانبول شده است.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید این مطلب را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه هزینه سفر به استانبول را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم.

قیمت تور استانبول

استانبول

سفر به استانبول با تور می‌تواند به نوعی باعث کاهش هزینه‌های سفر شود. قیمت تور استانبول در فصل‌های مختلف سال متغیر است؛ اما در حال حاضر و در زمان نوشتن این مطلب، حداقل قیمت تور برای سفر چهار روزه، از دو میلیون تومان آغاز می‌شود و در نهایت برای سفر یک هفته‌ای، مبلغی در حدود ۶ میلیون تومان باید بپردازید.

هر زمانی‌که قصد سفر به استانبول را دارید می‌توانید بهترین آفر تور استانبول را به کمک کجارو پیدا کنید. با یک جستجوی ساده، فهرستی از بهترین آژانس‌های ارائه‌دهنده تور استانبول را ببینید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هزینه هتل

به‌طور کلی متوسط هزینه اقامت در یک هتل یک ستاره در استانبول ۳۶٫۴۷ تا ۴۹٫۴۱ دلار، در هتل ۲ ستاره ۶۱٫۱۸ تا ۱۵۸٫۸۲ دلار، در هتل ۳ ستاره ۸۲٫۳۵ تا ۳۹۷٫۶۵، هتل چهار ستاره ۱۴۱٫۱۸ تا ۴۵۵٫۲۹ و در هتل ۵ ستاره ۲۲۵٫۸۸ تا ۷۶۴٫۷۱ دلار است.

به‌طور کلی اگر بخواهید سفری ارزان‌ به استانبول داشته باشید متوسط هزینه هتل می‌تواند بین ۹٫۳۹ تا ۲۳٫۴۹ دلار متغیر باشد. متوسط هزینه اقامت در سفر اقتصادی به استانبول از ۹۴ دلار برای یک اتاق دو تخته شروع می‌شود و در سفر لوکس به این شهر، هزینه اقامت از ۲۱۱٫۴۲ دلار شروع می‌شود.

برای آشنایی با سایر هتل‌های این شهر می‌توانید به کمک کجارو، فهرست کاملی از هتل‌های استانبول را بررسی کنید و قیمت هر هتل به همراه نظرات سایر کاربران در مورد آن‌ را مشاهده کنید.

هزینه حمل‌و‌نقل عمومی

استانبول

کرایه تاکسی از فرودگاه به مرکز شهر ۱۲٫۷۷ دلار، کرایه اتوبوس سریع‌السیر از فرودگاه به مرکز شهر ۲٫۳۴ دلار، کرایه تاکسی در داخل شهر به ازای هر ۳ کیلومتر ۱٫۷۰ تا ۳٫۱۹ دلار، کرایه مترو ۰٫۸۵ دلار، کرایه تراموا ۰٫۸۵ دلار و کرایه ون‌ها از ۰٫۴۳ دلار تا ۱٫۷۰ دلار متغیر است.

قیمت پرفروش‌ترین بلیط هواپیما از تهران به استانبول از ۱٬۲۶۶٬۰۰۰ تومان تا ۳٬۱۷۰٬۰۰۰ تومان متغیر است.

بهترین قیمت بلیط تهران - استانبول را می‌توانید به کمک کجارو پیدا کنید و از میان ده‌ها فروشنده بلیط معتبر، بلیط هواپیمای مناسب خود را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات