ردمی نوت 7 در ماه اول به رکورد فروش یک میلیونی دست یافت

سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، تنها در یک ماه موفق شده یک میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ بفروشد.
تبلیغات

اولین مرحله از فروش فوری ردمی نوت ۷ در ۱۵ژانویه (برابر با ۲۵دی‌) انجام شد. در این زمان، لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، ادعا کرده بود این شرکت برای فروش یک میلیون دستگاه نوت ۷ در ماه اول آماده است. حالا چهار هفته پس از ادعای لو ویبینگ، این مسئله به واقعیت تبدیل شده است. براساس اطلاعات منتشرشده‌ی ردمی در ویبو، این شرکت موفق شده یک میلیون دستگاه نوت ۷ بفروشد. جالب‌تر اینکه ویبینگ پیامش به هیئت‌مدیره‌ی شیائومی درباره‌ی ۷ رقمی‌شدن آمار فروش ردمی نوت ۷ را به‌صورت عمومی منتشر کرده است.

ردمی نوت ۷ در چندین نوبت و در قالب فروش فوری عرضه شد و در هر مرحله، هزاران دستگاه از این گوشی فقط در چند دقیقه فروخته می‌شدند. می‌دانیم این گوشی برای بازار هندوستان هم عرضه خواهد شد و آن زمان خواهیم دید عملکرد این گوشی خارج از مرزهای چین چگونه است.

مقاله‌های مرتبط:

ردمی موفقیت نوت ۷ را مدیون قیمت‌گذاری رقابتی این محصول است. این گوشی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از استاندارد Quick Charge 4 بهره می‌برد، با قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است. احتمالا در آینده، نسخه‌ی قدرتمندتر این گوشی با نام ردمی نوت ۷ پرو هم معرفی خواهد شد. این محصول به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ محصول کوالکام و حسگر تصویربرداری IMX586 ساخت سونی و حداکثر حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهد شد. افزون‌براین، نسخه‌ای از این گوشی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی تولید خواهد شد و تقریبا ۲۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات