خرید آپارتمان در شهرک غرب و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر قصد خرید آپارتمان در تهران یا اجاره آپارتمان در تهران را دارید، می­‌توانید برای جست‌وجو ملک در تهران از املاک دلتا، یکی از قدیمی‌ترین املاک تهران، استفاده کنید.
تبلیغات

تهران به‌عنوان پایتخت ایران از گذشته تاکنون، نمادهای مختلفی داشته و دارد. میدان آزادی و برج میلاد به‌نوعی برای تبدیل‌شدن به نماد پایتخت ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما نمی‌توان از نماد‌های دیگری به‌سادگی عبور کرد که البته به این اندازه مهم نیستند. از دیرباز همواره برج‌هایی مهمان قاب تصاویر هوایی تهران بود که نظر بسیاری را جلب می‌کرد. این برج‌ها موسوم به برج‌های آمریکایی هستند که در شهرک غرب جا خوش کرده‌اند.

شهرک قدس که بیشتر با عنوان شهرک غرب خوانده می‌شود، شهرکی است که در منطقه‌ی ۲ شهرداری تهران واقع شده است. شاید از خود بپرسید چرا این محله با عنوان شهرک غرب شناخته می‌شود؟ در ابتدای دهه‌ی ۱۳۴۰، با‌توجه‌به افزایش تعداد اتباع غیرایرانی که اغلب اروپایی و آمریکایی بودند و برای کار به ایران می‌آمدند، پروژه‌ای مسکونی با الگوبرداری از برج‌های آمریکایی در محل روستای خوردین احداث شد. تجمع اتباع غیرایرانی در این منطقه باعث شد این شهرک با عنوان شهرک غرب شناخته شود. این شهرک امروزه ازجمله‌ مناطق لوکس و گران‌قیمت در غرب تهران برای خرید آپارتمان در شهرک غرب شناخته می‌شود. این محله از جنوب به بزرگراه همت، از شمال به محله دریا، از شرق بزرگراه چمران و از غرب به رودخانه پونک محدود شده‌ است.

شهرک غرب به‌دلیل واقع‌شدن برج‌های لوکس و ویلاهای مجلل ازجمله گران‌ترین مناطق تهران به‌شمار می‌رود؛ از‌این‌رو، خرید ملک شامل آپارتمان یا خانه ویلایی در شهرک غرب به‌منزله‌ی سرمایه‌گذاری است. این منطقه به‌موجب تراکم کم و بهره‌گیری از خیابان‌های عریض تقریبا بدون ترافیک است. در سال‌های اخیر، برخی از کسب‌وکارها به این محله وارد و در برخی از برج‌های تجاری یا خانه‌های ویلایی مستقر شده‌اند.

با‌توجه‌به قدمت این منطقه و وجود ساختمان‌ها و بناها با سنین مختلف، جست‌وجوی ملک برای خرید آپارتمان در شهرک غرب یا اجاره آپارتمان در شهرک غرب نیازمند بهره‌گیری از دانش مشاوران املاک در این منطقه است.

اگر صرفا قصد خرید خانه ندارید، به مجله دلتا سر بزنید

دلتا با سابقه‌ی فعالیت ۴۰ ساله درزمینه‌ی املاک، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه‌ی آنلاین آغاز کرده است. املاک دلتا در‌حال‌حاضر پلتفرمی تخصصی در حوزه‌ی نمایش و واردکردن آگهی املاک دارد که روزانه میزبان بیش از صدها آگهی درزمینه‌ی خرید یا اجاره‌ی آپارتمان است که کاربران عادی و آژانس‌های املاک همکار دلتا ثبت می‌کنند. املاک دلتا درکنار فراهم‌آوردن پلتفرمی برای ثبت آگهی ملکی، با انتشار مجله‌ی دلتا، اخبار و تحلیل وضعیت حوزه‌ی املاک و مستغلات را نیز ارائه می‌دهد.

وب‌سایت دلتا علاوه‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملک است، به‌عنوان مجله‌ خبری و تحلیلی ایفای نقش می‌کند. در این وب‌سایت، می‌توان درکنار اخبار و گزارش در حوزه‌ی مسکن و املاک، اطلاعات کاربردی در حوزه‌هایی نظیر معماری و دکوراسیون منزل و نکات حقوقی ملکی و هزاران حوزه‌ی دیگر را نیز مشاهده کرد.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

به‌غیر از خرید یا اجاره‌ی خانه یا آپارتمان در شهرک غرب و دیگر مناطق و شهرها، می‌توانید مجله‌‌ی دلتا را بخوانید؛ مجله‌ای که درباره‌ی مسائل حقوقی، سلامتی، دکوراسیون منزل، گردشگری، آشپزی و دیگر حوزه‌ها مطالب ارزشمندی دارد. همچنین، می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در شهرک غرب

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را از رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای تلفنی است. کاربران برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود به‌دست آورند، می‌توانند با برقراری تماس با شماره‌ی ۰۲۱۸۶۸۶، به‌رایگان از کارشناسان آژانس املاک دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

دلتا نه‌تنها درزمینه‌ی انتخاب خانه یا آپارتمان، بلکه در موارد حقوقی نیز مشاورانی دارد که به‌رایگان به کاربران این سرویس اطلاعات ارائه می‌کنند. اهمیت وجود مشاوران حقوقی زمانی پررنگ‌تر می‌شود که امروزه کلاه‌برداری‌های ملکی بیش از هر زمان دیگری، خریداران و فروشندگان را تهدید می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات