تهران ملودی مرجع تخصصی خرید اینترنتی برترین پیانوهای دیجیتال

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
شاید تصور کنید که خرید اینترنتی مختص به برخی کالاها است، حال آنکه تهران ملودی خرید آنلاین پیانو را نیز فراهم آورده است.
تبلیغات

یکی از چالش‌های پیش رو برای تمامی افرادی که قصد خرید و یادگیری یک ساز بی‌نظیر همچون پیانو را دارند، بدون تردید اتنخاب و خرید پیانو دیجیتال یا پیانو آکوستیک ایده‌آل برای شروع است. اما باید بدانید که تفاوتی نمی‌کند در چه سطحی از نوازندگی پیانو هستید، یک استاد تمام عیار یا یک هنرجوی تازه کار! ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که خرید پیانو مناسب و در اختیار داشتن سازی که هر روز ساعت های زیادی را با آن می‌گذرانید، تمرین می‌کنید و حتی ناب‌ترین ایده‌ها که ممکن است در آینده نه چندان دور به قطعات چشمگیری تبدیل شوند را خلق می‌کنید، کمک بسیار بزرگی به پیشرفت نوازندگی شما خواهد کرد.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که به‌طور کلی در هنگام خرید پیانو، دو گزینه برای انتخاب پیش روی شما خواهد بود. خرید پیانو دیجیتال یا اتنخاب از میان مدل‌های گران‌قیمت پیانو آکوستیک.

اما باتوجه به یکی از تعیین کننده‌ترین عوامل در انتخاب، یعنی قیمت پیانو، در این مقاله چند مورد از محبوب و پرفروش‌ترین های پیانو دیجیتال از معتبرترین برندهای جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 ۱- پیانو دیجیتال یاماها Yamaha P-115

به جرات پرفروش‌ترین پیانو دیجیتال چند سال اخیر بازار جهان پیانوی P-115 از کمپانی یاماها بوده است. پیانو P-115 که براساس صدای گرند پیانو آکوستیک بسیار معروف CFIIIS ساخته شده برای پیانیست‌های حرفه‌ای صدایی بسیار آشنا دارد. تکنولوژی Graded Hammer Standard مورد استفاده در کلاویه‌های این پیانو حالت داینامیک چکش‌های پیانوهای آکوستیک را شبیه‌سازی می‌کند و انگشتان شما با این کلاویه‌ها احساس بسیار خوبی خواهند داشت. همچنین این پیانو به یک اپلیکیشن کنترلر مجهز است که قابلیت های زیادی را برای اجرا در خانه، استودیو، آموزشگاه موسیقی و استیج به شما ارائه می‌دهد. با دمپرها و ریوربی که این پیانو در اختیارتان می گذارد، پیدا کردن پیانویی که بهتر از P-115 عمل کند کار دشواری خواهد بود!

تهران ملودی

 اصلی‌ترین ویژگی‌های Yamaha P-115:

  • موتور صوتی Pure CF برای شبیه‌سازی گرند پیانو آکوستیک CFIIIS
  • دارای 88 کلاویه سنگین با تکنولوژی Graded Hammer Standard برای ایجاد حسی کاملا طبیعی
  • صداهای داخلی فوق‌العاده شامل گرند پیانو، پیانوی الکتریک، ارگان، کیبورد و سازهای آکوستیک
  • پورت یو اس بی با امکان ارسال اطلاعات میدی به کامپیوتر

 ۲- پیانو دیجیتال رولند Roland RP30

برای یک نوازنده پیانو تازه کار چیزی خسته کننده تر از این نیست که همیشه صدای تکراری را از پیانو خود بشنود. اما زمانی‌که یک نوازنده‌ی کم سن و سال به صداهای جذاب دسترسی داشته باشد و کلاویه‌های با کیفیت زیر انگشتان دست او قرار داشته باشد، برای پیشرفت انگیزه مضاعف خواهد داشت. باوجود قیمت این پیانو، پیانو رولند RP30 همان تُن صداهای حجیم و باکیفیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که ریشه در صدای پیانوهای دیجیتال رده بالای کمپانی Roland دارد. صدای این پیانو برای تمرین و آموزش ایده‌آل است و حتی زمانی‌که یک نوازنده تازه کار حرفه‌ای‌تر می‌شود بازهم این پیانو برای او مناسب خواهد بود.

 اصلی‌ترین ویژگی‌های Roland RP30:

  • پیانو دیجیتال ایده‌آل برای شروع و یادگیری
  • دارا بودن سه پدال
  • بدنه چوبی بسیار با کیفیت و ظاهر جذاب
  • دارای ۱۵ صدای مختلف

 ۳- پیانو دیجیتال کرگ KORG LP-380

پیانو دیجیتال کرگ LP-380 به شکل دقیقی حس اجرا کردن با یک گرند پیانو آکوستیک را شبیه‌سازی می‌کند. این پیانو تمام جزئیات اجرای شما را منتقل می‌کند. حتی روزنانس دمپری که هنگام فشار دادن پدال دمپر یک پیانوی آکوستیک ایجاد می‌شود هم در این پیانو شبیه‌سازی شده است. همین دقت در جزئیات است که باعث شده اجرا با LP-380 لذت بخش باشد. با استفاده از قابلیت Layer Mode می‌توانید دو صدای مختلف را باهم ترکیب کنید. حالت Partner Mode کیبورد این پیانو را به دو قسمت یکسان تبدیل می‌کند و به استاد و هنرجو اجازه می‌دهد که هم‌زمان در یک محدوده‌ی اکتاوی به اجرا بپردازند. دو جک هدفون باعث شده تا بتوانید دو نفری و بدون اینکه برای دیگران مزاحمتی ایجاد کنید، از پیانو استفاده کنید.

 اصلی‌ترین ویژگی‌های KORG LP-380

  • ظاهر بسیار زیبا و کم حجم که با تمامی محیط ها سازگار است
  • صدای دقیق گرفته شده از پیانو آکوستیک که از ورکستیشن Kronos کمپانی کرگ گرفته شده است
  • کلاویه های بسیار با کیفیت RH3
  • ساخت شده در کشور ژاپن

 ۴- پیانو دیجیتال استودیو لاجیک Numa Compact 2

Numa Compact 2 تعریف جدیدی از پیانوی دیجیتال را ارائه داده و تبدیل به پیانویی شده که نوازندگان کیبورد می‌توانند از صداهای از پیش ساخته شده  آن استفاده کنند، آن را با نرم‌افزارهای آهنگسازی هماهنگ سازی کنند و همچنین آن را به‌راحتی با خود حمل نمایند. ۸۸ کلاویه استاندارد فول سایز دسترسی شما به گستره ی وسیعی از نت ها را فراهم می‌کند. باید توجه داشته باشید که همه نیاز به کلاویه های سنگین ندارند. کلاویه ی نیمه سنگین نه‌تنها برای پارت های پیانو مناسب است، بلکه عملکرد فوق‌العاده ای را برای نواختن تمام صداها به شما ارائه می‌دهد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های Numa Compact 2

  • ۱۲۸ نت پلی فونی
  • دارای ۸۸ صدای پیش‌فرض شامل ۸ پیانوی آکوستیک، ۸ پیانوی الکتریک، ۸ کیبورد، ۱۲ بیس و گیتار، ۱۲ ارگ، ۱۲ ساز ارکسترال و ۱۶ صدای دیگر
  • قابلیت ترکیب کردن صداها با یکدیگر
  • سمپل های استریوی فوق‌العاده

۵- پیانو دیجیتال یاماها Yamaha YDP-144

پیانو دیجیتال یاماها YDP-144 صدای پرحجم و استریوی یک پیانو آکوستیک را در اختیار شما می گذارد که چنین کیفیتی نتیجه  بیش از یک قرن تجربه شرکت یاماها در ساخت پیانوهای آکوستیک است. یاماها همچنین یکی از پیشروهای تکنولوژی سمپلینگ دیجیتال است. YDP-144 به شکلی فوق‌العاده طبیعی به لمس انگشتان دست شما واکنش نشان می‌دهد و صدای پر حجم و درخشان یک پیانو آکوستیک را برای شما به ارمغان می‌آورد. کیبورد سنگین GHS هم به شما کمک می‌کند قدرت انگشتان دست و تکنیک هایتان را بهبود دهید تا در صورتی که بعدا بخواهید از یک پیانوی آکوستیک استفاده کنید هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشید.

 اصلی‌ترین ویژگی‌های Yamaha YDP-144

  • کلاویه های سنگین که درست مانند پیانوهای آکوستیک در کلاویه های پایین، سنگین تر هستند و در کلاویه های بالا سبک تر می‌شوند
  • کلاویه های مشکی مات مخصوص که رطوبت دست را جذب می‌کنند و در استفاده های طولانی مدت مانع از سُر خوردن انگشتان می‌شوند
  • 50 قطعه ی کلاسیک پیانو در حافظه ی داخلی پیانو
  • بازتولید قدرت و تُن صدای گرند پیانوی آکوستیک پرچم‌دار CFX

۶-  پیانو دیجیتال رولند Roland FP-30

کیفیت ساخت و صداهای پیانو دیجیتال رولند FP-30 به شکلی است که این ساز را یک سر و گردن بالاتر از پیانوهای دیجیتال هم رده خودش قرار می‌دهد. صدای فوق‌العاده‌ی این پیانو دیجیتال تجربه‌ای خاص را به شما ارائه می‌دهد و جزئیات بالایی که نوازندگان حرفه‌ای خواستار آن هستند را در اختیار شما می‌گذارد. در این پیانو دیجیتال از موتور صدای SuperNATURAL و همچنین کلاویه‌های عاجی استفاده شده که این ویژگی‌ها در پیانوهای بالا رده‌ی کمپانی رولند به چشم می‌خورد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های Roland FP-30

  • استفاده از موتور صدای SuperNATURAL برای ایجاد صدایی غنی
  • دارای ۸۸ کلاویه ی PHA-4 که حس فوق‌العاده ای به شما خواهد داد
  • آمپلی فایر قدرتمند و اسپیکرهای استریویی که صدایی بسیار با کیفیت را به شما ارائه می‌دهند
  • ساختاری جمع و جور و سبک برای حمل‌و‌نقل آسان در خانه، استودیو یا آموزشگاه
  • قابلیت تقسیم کردن صفحه‌کلید به دو بخش مجزا

 خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی تهران ملودی

در انتها توصیه می‌کنیم برای خرید اینترنتی جدیدترین ساز و ادوات موسیقی، لوازم استودیویی و تجهیزات صدابرداری، از معتبرترین برندهای جهان به فروشگاه اینترنتی Tehranmelody.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات