سفرنامه یا کتابچه‌های راهنما، تجربه سفر را بهبود می‌دهد

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سفر به یک مقصد جدید همواره نیازمند اطلاعاتی است تا با تکیه بر آن بتوان تجربه‌ی بهتری از سفر داشت؛ سفرنامه‌ یا کتابچه‌های راهنمای سفر جزو راهکارهایی هستند که می‌توانند در این راستا بسیار یاری کننده باشند.
تبلیغات

فلایتیو در سفر نام پروژه‌ی محتوایی جدیدی است که فلایتیو برای مقاصد گردشگری محبوب داخلی و خارجی تهیه کرده و گردشگران با استفاده از کتابچه‌های راهنمای این پروژه می‌توانند اطلاعات بیشتری را در رابطه با مقاصدی که در نظر دارند تا به آن‌ها سفر کنند، به دست بیاورند. این کتابچه‌ها به رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد. 

ارائه‌ی خدمات رایگان و ارزش‌آفرین به جامعه با نیم‌نگاهی به مسئولیت اجتماعی شرکتی استارتاپ‌ها، سال‌ها است در کانون توجه اکوسیستم استارتاپی ایران قرار دارد. فلایتیو، سامانه‌ی آنلاین خرید بلیت مسافرت، نیز از این قاعده مستثنی نیست و ازآنجاکه همواره به‌دنبال بهبود تجربه مسافران و خلق ارزش در جامعه‌ی گردشگری ایران است، این‌بار با معرفی مجموعه‌ای با عنوان «فلایتیو در سفر» گام جدیدی در این مسیر نهاده است.

فلایتیو در سفر برای هر مقصد گردشگری محبوب داخلی و خارجی کتابچه‌ی راهنمای جامع و برنامه‌ی سفر ارائه می‌کند. هرکدام از راهنمای سفرهای این مجموعه عموما شامل مواردی مانند معرفی مقصد، بناهای تاریخی، موزه‌ها و گالری‌ها، جنگل‌ها و پارک‌های جنگلی، سواحل، بنادر، جزایر و دریاها، معرفی فروشگاه‌ها، معرفی غذاهای محلی، معرفی بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها و در آخر اطلاعات ضروری مقصد است.

شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان به این راهنماها دسترسی پیدا کرد؟ تمام مشتریانی که برای خرید بلیت مسافرت خود از خدمات این آژانس مسافرتی آنلاین استفاده کنند، بلافاصله پس از انجام رزروشان، نسخه‌ای از این راهنما به‌‌رایگان برایشان ارسال خواهد شد. همچنین، برای آن دسته از مسافرانی که در‌حال‌حاضر جزو مشتریان فلایتیو نیستند، دسترسی به این مجموعه‌ی راهنما ازطریق مراجعه به وب‌سایت این شرکت امکان‌پذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات