وام بانک ملی و وام بانک ملت راهی برای توسعه کسب‌ و‌ کار از وام چی

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
وام چی تلاش می‌کند بازاری بدون واسطه و امن برای خرید‌و‌فروش وام یا تبادل سرمایه و نیز ضمانت به‌وجود آورد تا بخشی از مشکلات مردم عزیزمان در مسیر دستیابی به سرمایه را رفع کند.
تبلیغات

گرفتن تسهیلات برای رشد و بقا و ادامه‌ی کسب‌وکار ضروری است و این موضوع را تمام کاسبان بازار و بنگاه‌های اقتصادی درک کرده‌اند. برای اینکه چرخ به‌خوبی اقتصاد بچرخد، دو بانک ملی و ملت پیش‌گام هستند.

وام کالا بانک ملی

بانک ملی برای حمایت از تولید ملی، وام کالایی با سقف ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد به مشتریان ارائه می‌کند. وام کالایی باید در سه سال تسویه شود و وامی که بانک ملی به خواهان خرید کالا می‌دهد، پرداخت نقدی ندارد و با شارژکردن یکی از کارت‌های عضو شتاب می‌توانید تا سقف مدنظر از فروشگاه‌های تأییدشده خرید کنید.

بانک ملت و خرید کالا

در راستای سیاست رونق کسب‌وکار داخلی، بانک ملت هم وام کالا پرداخت کرده است؛ ولی سقف شارژ کارت و مدت زمان تسویه‌ی آن با بانک ملی تفاوت دارد. اگر کالایی از فروشگاه با بهره می‌خواهید بخرید، پیشنهاد وام چی به شما این است که با این کارت‌های وام کالا، نقد بخرید و به بانک بهره‌ی کمتری پرداخت کنید. این شیوه برای رونق کسب‌وکار خیلی بهتر است و فروشنده وقتی نقد به پولش برسد، می‌تواند نقد هم خرید کند. وام بانک ملت برای حمایت از دو طرف معامله است.

تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای بانک ملی به آسیب‌دیدگان

مدیرعامل بانک ملی ایران به اقدامات حمایتی این بانک در بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله با پرداخت تسهیلات حمایتی به مردم آسیب‌دیده اشاره کرد و گفت:

این بانک در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه عملکرد درخشانی داشته است، تا آنجا که بیش از یک‌میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تسهیلات ارزی بانک ملت

بانک ملت براساس سیاست رشد اقتصاد غیرنفتی تصمیم گرفته است در زمینه‌های تولید به تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات داخلی با‌توجه‌به نوسان‌های دنیای ارز در کشور تسهیلات ارائه دهد تا از آن‌ها حمایت کند. این بانک ملت در زمینه‌های زیر به واجدان شرایط تسهیلات ارزی اعطا می‌کند:

  • تسهیلات ارزی برای تأمین سرمایه‌ی در گردش 
  • تسهیلات صادراتی در قالب اعتبار خریدار
  • تسهیلات ارزی بانک‌های توسعه‌ای
  • تسهیلات ارزی از محل منابع داخلی بانک
  • تسهیلات ارزی صادراتی میان‌مدت
  • تسهیلات ارزی صادراتی کوتاه‌مدت

شرط‌های دریافت تسهیلات ارزی

  • صادرات از سرزمین اصلی به خارج از کشور، قبل از حمل در قالب سرمایه‌ی در گردش ارزی قابل‌اعطا است.
  • تسهیلات بابت خرید مواد اولیه، مصرفی / کالای ساخته‌شده (کالاهای غیر‌نفتی) و خدمات در فرایند تولید کالای مربوطه که صادر خواهند شد، قابل‌اعطا است.
  • ارائه قرارداد فروش کالای صادراتی منعقدشده بین صادرکننده ایرانی و خریدار خارجی یا پروفرم صادره‌شده‌ی فروشنده ایرانی به‌عنوان خریدار خارجی به شعبه‌ی ارزی طرف مراوده الزامی‌ است.

گزارش بانک ملی از تسهیلاتش درزمینه بنگاه های اقتصادی

بیش از یک‌میلیون و 15 هزار بنگاه در بخش‌های مختلف اقتصادی در هفت ماه ابتدای سال جاری از بانک ملی ایران تسهیلات ریالی و وام دریافت کردند. وام بانک ملی درزمینه اقتصادی با‌توجه‌به شرایط ویژه تحریم‌ها و مشکلات پولی ارائه می‌شود.

بانک ملت درزمینه فروش آنلاین سهام

فراهم‌آوردن تسهیلات ارتباطی سریع و امن به‌صورت آنلاین برای دسترسی سرمایه‌گذاران به سامانه‌ی معاملاتی در هرجا که باشند، بدون نیاز فیزیکی در محیط بورس یکی از کارهای بانک ملت است.

قدم بزرگ بانک ملت در بورس

در‌حال‌حاضر، سرمایه‌گذاران با دریافت خدمت جدید برخط‌بودن بورس، قادرند سفارش خود مانند خرید، فروش، ویرایش یا انصراف از انجام معامله در بورس سهام را ازطریق سایت اینترنتی شرکت کارگزاری مجاز ثبت کنند تا پس از قطعی‌شدن معامله، وجوه مربوطه به‌صورت کاملا مکانیزه ازطریق سامانه‌ی ویژه‌ی بانک ملت، بین حساب‌های سرمایه‌گذار و شرکت کارگزاری تبادل شود. با ارائه‌ی این خدمت نوین و منحصر‌به‌فرد بانک ملت، تحول بزرگی در بازار سرمایه کشور به‌وقوع پیوسته و در آینده‌‌ی نزدیک، درصد چشمگیری از معاملات بازار سهام از این طریق انجام خواهد شد. گفتنی است درحال‌حاضر بسیاری از شرکت‌های کارگزاری امکان ارائه این خدمت ویژه را برای مشتریان خود ازطریق بانک ملت فراهم کرده‌اند.

گرفتن وام راهگشاست

کارمند باشید یا تاجر یا کسبه‌ی بازار فرقی نمی‌کند، باید وام بگیرید. به‌قول ضرب‌المثل، با بام کم‌و‌زیاد حجم برف‌هایتان فرق خواهد کرد. تاجر هم برای گسترش کار خود به گرفتن وام نیاز دارد. بانک ملی و بانک ملت جدا از اینکه وام‌هایی با سودهای منصفانه در زمینه‌های خُرد به افراد اعطا می‌کنند، بیشتر حامی‌ کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی هستند. این دو بانک برای افراد درزمینه‌ی اقتصاد و تجارت به‌منظور گرفتن تسهیلات و اعتبارات مناسب اند.

بانک ملی ضمانت نامه هم دارد

برای افرادی که در حال تجارت با دیگر کشورها و واردکننده‌ی کالا هستند، بانک ملی با‌توجه‌به ظرفیت واردکننده، در خرید او را ضمانت می‌کند. ضمانت‌نامه بانک ملی با شروط و قوانین داخلی‌اش بسته می‌شود و فرد تاجر می‌تواند به پشتوانه‌ی آن خرید و مدتی بعد مبالغ آن را پرداخت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات