تخمین فروش ۳ میلیونی ایرپاد اپل در بلک فرایدی و دوشنبه سایبری

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
یک تحلیل‌گر تخمین زده که اپل در طول بلک فرایدی و دوشنبه‌ی سایبری به میزان ۳ میلیون دستگاه ایرپاد و ایرپاد پرو فروخته است.
تبلیغات

پیش‌بینی می‌شود اپل حدود ۳ میلیون ایرپاد و ایرپاد پرو را طی جمعه‌ی سیاه و سایبر ماندی به فروش رسانده باشد. طبق گفته‌ی دن ایوز ودبوش (Dan Ives Wedbush)، سند این گفته بررسی کانال‌ها و کسری موجود خرده‌فروشان است.

به‌گفته‌ی ودبوش، آن‌ها شاهد افزایش تقاضا برای ایرپاد و ایرپاد پرو در طول زمان تعطیلات هستند. قیمت ایرپاد پرو ۲۴۹ دلار خواهد بود و دارای نویز کنسلینگ، ساقه‌های کوتاه‌تر، حسگر جدید نیرو و طراحی داخل گوشی (in-ear) است. همچنین اپل کماکان به فروش ایرپاد ۱۵۹ دلاری نسل دوم با قاب استاندارد و مدل ۱۹۹ دلاری با قاب شارژ بی‌سیم Qi ادامه می‌دهد.

ایرپاد پرو / AirPod Pro

به‌واسطه‌ی بلک فرایدی برای محصولات تخفیف گذاشته شده؛ ولی بیشتر تقاضا برای ایرپاد به‌دلیل علاقه به محصولات است و نه تخفیفات این روز. هشتگ «AirPods for Christmas» سال گذشته به دلیل محبوبیت خود به ترند آن روزهای فضای مجازی تبدیل شده بود.

ایرپاد

هفته‌ی گذشته گزارش شده بود که اپل به دلیل تقاضای زیاد، به تولیدکننده‌ی ایرپاد پرو گفته که تولید ماهانه‌ی محصول را به دو برابر برسانند. ودبوش می‌گوید این افزایش تولید، در به حداقل رساندن محدودیت‌های تولید کمک می‌کند و انتظار می‌رود که اپل پاسخگوی تمام سفارش‌های ایرپاد باشد. گفته می‌شود که اپل استور برای خریدهای جدید ایرپاد پرو، ۴ هفته تأخیر در زمان ارسال را گزارش می‌کند.

ودبوش برای فروش ایرپاد و ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹ گفت که اپل بیش از ۶۰ میلیون دستگاه از آن‌ها را فروخته است. این میزان در سال ۲۰۲۰ می‌تواند به ۸۰ تا ۹۵ میلیون دستگاه برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات