عرضه شیائومی می واچ نسخه پریمیوم تا اسفند به تعویق افتاد

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی پریمیوم ساعت می واچ ماه گذشته معرفی شد و قرار بود تا آخر سال میلادی جاری به فروش برسد؛ اما شیائومی عرضه‌ی آن را تا ماه فوریه سال آینده به تعویق انداخت.
تبلیغات

شیائومی ماه پیش می واچ را در کنار می نوت ۱۰ معرفی کرد. می واچ اولین ساعت هوشمند شیائومی است که با برند «می» عرضه می‌شود و شباهت بسیاری به اپل واچ دارد.

می واچ شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی می واچ از ماه گذشته در چین با قیمت خرده‌فروشی تقریبا ۱۸۶ دلاری به فروش می‌رسد و فروش نسخه‌ی پریمیوم آن با صفحه‌نمایش یاقوت کبود و قاب استیل ضدزنگ نیز وعده داده شده است. نسخه‌ی پریمیوم ادیشن این ساعت هوشمند قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه شود؛ اما شیائومی به‌تازگی پستی در پیام‌رسان Weibo برای تأخیر عرضه‌ی خود منتشر کرده است:

هواداران عزیز می،از توجه شما به شیائومی واچ پریمیوم ادیشن بسیار سپاسگزاریم. در اینجا می‌خواهیم صمیمانه از شما عذرخواهی کنیم. برای اطمینان از تجربه‌ی کاربری بهتر و عرضه‌ی کافی محصول، زمان عرضه‌ی اولیه‌ی شیائومی واچ پریمیوم ادیشن که برای اواخر دسامبر (اواسط دی) برنامه‌ریزی ‌شده بود تا فوریه ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) به تعویق می‌افتد. این ساعت به‌طور هم‌زمان در کانال‌های رسمی مانند شیائومی مال (Xiaomi Mall)، شیائومی یوپین (Xiaomi Youppin) و شیائومی تی‌مال (Xiaomi Tmall) عرضه خواهد شد.امیدواریم که انتظارات همه را برآورده کنیم و ساعت‌های شیائومی را با تجربه‌ای بهتر به تمام علاقه‌مندانش بازگردانیم. دوباره صمیمانه بابت این تعویق در فروش عذرخواهی می‌کنیم.
می واچ شیائومی

شیائومی ترجیح می‌دهد بیشتر وقت خود را به بالا بردن موجودی می واچ اختصاص دهد و مطمئنا قصد دارد کنترل کیفیت محصول را برای مشتریانش تضمین کند. نسخه‌ی استاندارد می واچ در حال حاضر با قیمت تقریبی ۱۸۶ دلار به فروش می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ی پریمیوم با قیمت تقریی ۲۸۶ دلاری به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات