توربویدک؛ بازار لوازم یدکی خودرو در یک‌قدمی شما!

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
هم‌زمان با رشد دسترسی به اینترنت و افزایش خرید‌های اینترنتی، وقت آن رسیده است که لوازم یدکی خودرو خود را هم به‌صورت آنلاین بخرید.
تبلیغات

از سال‌های دور تا‌به‌امروز، هرجا صحبت از بورس لوازم یدکی بوده است، نام خیابانی در تهران به‌گوش می‌رسد که از میدان سپه (توپخانه‌ی قدیم) شروع و به خیابان سرچشمه ختم می‌شود؛ گذری که محل تجمع صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو محسوب می‌شود و سال‌هاست به خیابان «چراغ‌برق» شهرت دارد. اگر همین حالا سری به این خیابان بزنید، می‌بینید که تمامی‌ رفت‌و‌آمدها و مکالماتی که در مجتمع‌های تجاری و مغازه‌های این خیابان صورت می‌گیرد، درباره ی خریدوفروش قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو است.

سؤالی که درباره‌ی خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از این خیابان پیش می‌آید، این است که چرا باید برای تهیه لوازم یدکی خودرو به خیابان چراغ برق مراجعه کرد؟ آیا به این دلیل که انواع لوازم یدکی پراید، سمند ، پژو و سایر خودروهای داخلی و خارجی در این منطقه به‌صورت یک‌جا وجود دارد یا چون قیمت کالاهای فروشگاه‌های این منطقه مناسب‌تر از قیمت کالاهای سایر فروشگاه‌های لوازم یدکی است یا چون درباره‌ی کیفیت و استاندارد محصولات موجود در خیابان چراغ برق اطمینان‌خاطر کافی وجود دارد؟ اگر دلایل خرید لوازم‌یدکی از خیابان چراغ برق به‌صورت حضوری این‌ها باشد، واجب است ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

از لوازم یدکی پراید تا پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل، از دیسک و صفحه تا لنت ترمز ، قطعات و لوازمی‌ هستند که می‌توانید در توربویدک پیدا کنید. شما با حرکت انگشت اشاره‌تان به چند جهت مختلف و لمس چند حرف فارسی یا انگلیسی و نوشتن نام توربویدک در مرورگر، وارد بازار آنلاین قطعات و لوازم یدکی انواع خودروی داخلی و خارجی می‌شوید؛ بازاری که کرکره‌ی مغازه‌هایش هیچ‌وقت پایین کشیده نمی‌شود و ۲۴ ساعته پاسخ‌گوی نیازهای شما است. فروشگاه آنلاین توربویدک بیش از ۱۲ هزار محصول دارد و درضمن، توضیحات کاربردی و جامعی درباره‌ی عملکرد و انواع و شرکت سازنده‌ی تک‌تک این محصولات برای خریداران آورده شده است تا به‌راحتی کالای مدنظر خود را بیابند. با وجود چگالی زیاد بازار آنلاین توربویدک از لوازم یدکی انواع خودرو، آیا منطقی است برای رفتن به خیابان چراغ‌برق، به‌دنبال خرید طرح ترافیک باشید یا مشکلاتی مثل تنفس در هوای آلوده‌ی مرکز شهر تهران و اتلاف وقت در منطقه‌ای شلوغ را به جان بخرید؟

توربو یدک

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افراد برای خرید هر نوع کالایی، هزینه‌های مربوط به آن کالاست. در بین مردم ایران، مرسوم است که برای خرید جنس مدنظرشان به فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی می‌روند تا از بازه‌ی قیمتی آن کالا مطمئن شوند و درنهایت، مغازه ای را انتخاب کنند که کالای آن درکنار کیفیت مناسب، از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

نیازی نیست یک‌به‌‌یک وارد مغازه‌های چراغ‌برق شوید و قیمت وسیله‌ی مدنظرتان را بپرسید. یکی از بخش‌هایی که در فروشگاه لوازم یدکی توربویدک به آن برمی‌خورید، بخش استعلام قیمت کالا است. توربو یدک به پشتوانه‌ی جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی خودرو فعالیت می‌کند. بر‌همین‌اساس، برای رفع مشکلات محتمل و اطمینان‌خاطر مشتری، شماره‌ی تماس واحد پشتیبانی را روی سامانه‌ی خود قرار داده است تا همه‌ی کاربران بتوانند به‌راحتی پاسخ پرسش‌هایشان درباره‌ی کالای مدنظر را استعلام کنند. پس رودربایستی را کنار بگذارید و سؤال‌هایتان را مطرح کنید. جالب است بدانید کارشناسان توربویدک به سؤالات شما درباره‌ی قطعات ناموجود هم پاسخ می‌دهند.

توربو یدک

علاوه‌بر امکان استعلام قیمت که یکی از خدمات پرطرفدار توربویدک است، خوب است بدانید اگر به‌صورت عمده خرید کنید، محصولات زیر قیمت بازار و فروشگاه آنلاین توربویدک به شما فروخته می‌شود. اصلا از کجا می‌دانید تعدادی از فروشندگان گذر معروف لوازم یدکی تهران، مشتری فروشگاه توربویدک نیستند؟

به‌موازات فعالیت‌های کارشناسان توربو یدک در حوزه‌ی فروش آنلاین و ۲۴ ساعته‌ی لوازم یدکی ، تیم نویسندگی مجله اینترنتی توربومگ مقالات تخصصی در حوزه ی خودرو نگارش می‌کنند که شاید کمتر درباره‌ی آن‌ها در مجلات خودرویی خوانده باشید. بدیهی است کیفیت و استاندارد هر محصولی را تولیدکننده‌ی آن تأیید می‌کند؛ اما توربو یدک علاوه‌بر توضیحاتی که درباره‌ی اصالت کالاها و روند تولیدشان دراختیار کاربران می‌گذارد، از رهگذر ارائه‌ی مقالات تخصصی اطلاعات مفیدی درباره‌ی انواع قطعه و کیفیت و کارایی و چگونگی انتخاب بهترین نوع آن‌ها به ایشان یادآور می‌شود.

روایت روزهایی که پیکان، خودرو نوستالژیک ایران، از سر گذرانده است تا شرایط فعلی بازار خریدوفروش دنا پلاس و قصه‌ی آفرودهایی که در دل جنگ جهانی دوم معرفی شدند و معرفی عجیب‌ترین خودران‌های دنیا ازجمله مطالب خواندنی و جالبی هستند که در میان صدها مقاله‌ی تخصصی در بخش اخبار و معرفی خودرو توربومگ گنجانده شده‌اند. روزانه، یک مقاله در بلاگ تخصصی توربومگ منتشر می‌شود. چنانچه خوانندگان مقالات توربو مگ پاسخ سؤال‌های خود را دریافت نکنند، می‌توانند درادامه‌ی مقاله و در بخش پرسش و پاسخ‌ها، سؤال خود را مطرح کنند.

درست است که دنیای دیجیتال راه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای خریدوفروش انواع کالا فراهم آورده است؛ اما درک‌پذیر است که بعضی از افراد همچنان به خرید اینترنتی بی‌اعتماد باشند. این افراد علاوه‌بر نگرانی‌هایی نظیر دریافت کالای بی‌کیفیت و مغایر با سفارش اولیه، معمولا اضطراب تحویل داده‌نشدن به‌موقع سفارشاتشان را هم دارند. توربویدک برای این افراد هم پیشنهادهایی در نظر گرفته است.

توربو یدک به بیش از ۸۰ شهر ایران کالا می‌فرستد. ارسال محصولات به خریداران ساکن تهران به دو روش امکان‌پذیر است: عادی و اکسپرس. برای کسانی که ساکن شهرهای دیگر هستند، جای نگرانی نیست. مشتریان توربویدک از بناب تا سقز و از بوکان تا قشم می‌توانند به این فروشگاه آنلاین سفارش قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو را بدهند و در مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از ثبت سفارش، کالاهایشان را تحویل بگیرند. فهرست شهرها را می‌توانید در قسمت روش‌های ارسال کالا در سایت توربویدک مشاهده کنید. قابل توجه افرادی که سفارشاتشان بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان است، ارسال سفارش شما هزینه‌ای نخواهد داشت و کاملا رایگان است.

حرف آخر اینکه، توربویدک کالای شما را پس می‌گیرد. چنانچه با مشکلاتی نظیر مغایرت کالا و ایراد فنی یا ظاهری مواجه شده‌اید، نیازی نیست خودتان را برای خرید اینترنتی سرزنش کنید. در چنین مواقعی، کالا را تحویل نگیرید و بسته به نوع مشکل با پشتیبانی فنی یا خدمات پس از فروش، تماس بگیرید و گزارش دهید. کارشناسان توربویدک پس از تأیید ادعای کاربر، تمامی‌ هزینه‌های پرداختی را عودت می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات