رانندگان اسنپ علاوه‌بر اعتبار سهمیه، هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند

یک‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
اسنپ در جدیدترین اقدام خود اعلام کرده که در قالب طرحی جدید، برای رانندگانی که بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت طی کرده باشند نیز هزینه‌ی خرید بنزین پرداخت می‌کند.
تبلیغات

براساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷ کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند و این اعتبار تا سقف ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد.

اسنپ در جدید‌ترین فعالیت حمایتی خود اعلام کرده که در قالب «کمپین ۱۰۰۱» درصدد است تا هزینه‌ی خرید بنزین رانندگان ناوگانش را تأمین کند. باشگاه رانندگان این سامانه امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای ۱۰۰۰کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه‌ی بنزین نداشته باشند. تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که  ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه‌ی خود را فقط در اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح می‌‌شوند.

نحوه‌ی محاسبه هزینه به این صورت خواهد بود که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰ کیلومتر اولیه‌ی خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بیشتر، ۱۰هزار تومان هزینه خرید بنزین دریافت خواهد کرد. برای نمونه راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵کیلومتر در سفرهای اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵کیلومتر اضافه، مبلغ ۲۲هزار و ۵۰۰تومان دریافت خواهد کرد. هزینه‌ی محاسبه شده شنبه‌ی هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات