رویداد دورهمی یلدای «انکر» با معرفی محصولات برگزار شد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مطالعه 4 دقیقه
انکر با برگزاری مراسمی اختصاصی در آستانه‌ی شب یلدا، محصولات جدید خود را رونمایی کرد.
تبلیغات

دورهمی یلدای انکر (ANKER) روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه با حضور عوامل شرکت ایستا، نمایندگان فروش استانی و خبرنگاران در برج رویال پارک واقع در تالار آینه برگزار شد و هلدینگ ایستا حضور خود را به‌عنوان نماینده‌ی رسمی برند تجاری انکر در بازار ایران اعلام کرد و به ارائه‌ی طیف کاملی از محصولات این شرکت پرداخت.

در ابتدای مراسم آقای غنی‌زاده، مدیرعامل مجموعه شرکت‌های ایستا گفت:

فعالیت مجموعه‌ی انکر متمرکز بر سه بخش است، بخش سخت‌افزار و نظارت بر عرضه و تقاضای بازار هدف؛ خدمات پس از فروش؛ و واحد جدید‌ی که در گروه استارتاپی ایستا شکل گرفته و جمعی از نخبگان جوان در حوزه‌ی IT و کسب‌وکارهای آی‌تی و استارتاپی که اساسش دانش‌بنیان است در آن همکاری می‌کنند.

آقای غنی‌زاده اشاره کردکه چشم‌انداز گروهی شرکت‌های ایستا ارائه‌ی نوآوری و نوآموزی در رفع مشکلات کاربران و همکاران خود جهت تأمین و برخورداری از کیفیت کالاهای ارائه‌شده و قیمت رقابتی است که منتج به رونق بخش خصوصی شد.

مجموعه شرکت‌های ایستا هدف خود را ارائه‌ی سرویس جذاب و کاربردی ارزش افزوده در خدمات و اعتماد کاربران و مشتریان دانست.

انکر

در بخش دوم رویداد، آقای مهدی کریمی اقدام، قائم مقام ارشد حافظه طلایی ایستا طی سخنانی، مروری بر عملکرد گروه‌های ایستا در سال ۲۰۱۹ داشت. پس از او، سعیده قاسمی، مدیر اجرایی حافظه طلایی ایستا و مدیرعامل کسب‌وکار شرکت ارزش‌آفرینان ایستا مروری بر گروه و سبد کالای شرکت داشت. وی اشاره کرد که شرکت در سال ۱۳۸۶ توسط جمعی از مدیران خبره و مشتمل بر چند بخش اصلی تأسیس شد: حافظه طلایی ایستا، کسب‌وکار ارزش‌آفرینان ایستا، خدمات طلایی ایستا و شبکه‌ی ایستا.

انکر

موفقیت انکر در طول ده سال به‌دست آمد به‌گونه‌ای که اکنون انکر لیدر جهانی در عرضه‌ی لوازم جانبی و محصولات جانبی محسوب می‌شود و به‌طور میانگین بیش از ۵۵ میلیون مصرف‌کننده در سال دارد. این برند که همواره هوشمندسازی را دغدغه‌ی خود قرار داده، سال ۲۰۱۱ تأسیس و سال ۲۰۱۳ وارد بازار خاورمیانه شد. خانم قاسمی عامل اصلی ماندگاری در این حرفه در طول ۲۵ سال را با وجود چالش‌ها و محدودیت‌های اقتصادی موجود در کشور، اخلاق حرفه‌ای و شفافیت در عملکرد دانست.

انکر

آیسا قربانی، مدیر کالای شرکت ایستا نیز از پرسنل وسیع انکر در تیم تحقیق و توسعه سخن گفت و اشاره کرد که انکر رتبه‌ی هفتم ازمیان ۵۰ شرکت برتر و رتبه‌ی هشتم ازمیان ۳۰ شرکت برتر سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرده است. طراحان انکر پیش از فعالیت در این شرکت از طراحان شرکت اپل بوده‌اند و در طراحی محصولات همواره سعی کرده‌اند تا تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای را برای مشتری رقم بزنند؛ به‌طوری‌که ۳۹ درصد از مشتریان انکر دوباره به خرید محصولات آن رجوع می‌کنند.

در بخش پایانی مراسم، آقای کیان فیروزی در زمینه‌ی محصولات و برند انکر سخنانی را مطرح کرده و اشاره کرد که انکر به‌دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌ها رتبه‌ی اول فروش در زمینه‌ی کالای شارژینگ را در بازارهای دنیا دارد. هدفون، اسپیکر، لوازم خانه هوشمند انکر، پروژکتور و لوازم هوشمند خودرو از دیگر زمینه‌های تولید محصول انکر محسوب می‌شوند. همچنین برند انکر با Soundcore در زمینه‌ی تولید اسپیکر فعالیت دارند و در این راستا با برندهای نام‌آشنایی مانند گوگل و دالبی همکاری می‌کنند.

انکر

انکر که طیف وسیعی از محصولات را از انواع رایانه و قطعات رایانه،‌ تجهیزات ذخیره‌سازی گرفته تا انواع سرور، قطعات سرور و لوازم جانبی عرضه می‌کند، سال پیش به سبد ایستا افزوده شد. عنوان پرفروش‌ترین شارژر همراه و پاور بانک در وب‌سایت آمازون دراختیار انکر است. انکر همچنین قوی‌ترین، کوچک‌ترین و سبک‌ترین پاوربانک‌ها و بهترین جاروبرقی‌های هوشمند را به جهان عرضه می‌کند؛ درواقع شعار سال ۲۰۲۰ شرکت انکر «خانه هوشمند»‌ بوده و فعالیت‌های بیشتری در این حوزه برنامه‌ریزی کرده است.

آیا شما از محصولات انکر استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات