جشنواره یلدای آترامارت

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یلدا یکی از آداب و رسوم قدیمی ایرانیان است که خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و تا پاسی از شب را کنارهم می‌گذارنند. همین امر بهانه‌ای شده است که فروشگاه اینترنتی آترامارت برای قدردانی از زحمات مشتریان عزیز جشنواره‌ای ترتیب دهد و همانند سال‌های گذشته، یلدا را درکنار شما باشد.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی آترامارت با جشنواره‌ی اقساطی تمامی محصولات دیجیتال، علاوه‌بر فروش اقساطی تمامی کالاها با تعداد اقساط درخواستی مشتریان، تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای تمامی کالاها در نظر گرفته است تا سهم کوچکی در گرمای خانواده‌های مشتریان عزیز در این شب سرد زمستانی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی آترامارت با چندین سال سابقه‌ی فعالیت مستمر در حوزه‌ی فروش کالاهای دیجیتال هم‌اکنون در زمره‌ی شرکت‌های برتر این حوزه است.

آترامارت

ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است به‌صورت پویا و نظامند در توسعه و تعالی رضایت مشتری گام مؤثر بردارد و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در تحقق اهدافی چون قیمت‌های مناسب و ارائه‌ی فناوری‌های به‌روز پیش‌گام باشد. این فروشگاه بیش از ۱۰ هزار کالای متنوع دارد و با ضمانت بازگشت ۱۰ روزه به‌دنبال جذب اعتماد مشتریان است. فروشگاه آترامارت علاوه‌بر فروش محصولات، از دفتر خدمات پس از فروش با بیش از 20 سال سابقه بهره می‌برد که این امر نیز بر رضایت مشتری این فروشگاه افزوده است.

آترامارت

از دیگر خدمات جدید فروشگاه ایجاد بخشی با نام سیستم های اسمبل شده یا سیستم‌های آماده است. در این بخش با‌توجه‌به سلایق و نیازهای مشتری، انواع سیستم‌های کامپیوتری با کاربری خانگی و اداری و گیمینگ به‌صورت آماده و اسمبل‌شده و با ویندوز و برنامه‌های کاربردی آماده‌ی تحویل به مشتریان است تا دیگر دغدغه‌ی اسمبل و خرید قطعات مختلف کامپیوتر را نداشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات