رویداد وردپرس یا WPsummit پنجم و ششم دی برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رویداد WPsummit گردهمایی متشکل از توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب‌سایت و مدیران فروشگاه‌های اینترنتی با محوریت سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.
تبلیغات

با شروع موج کسب‌و‌کارها و فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، حضور وردپرس به‌عنوان سیستم مدیریت محتوا و سایت­‌ساز بسیار پررنگ‌تر و قوی‌تر شده است. هم‌اکنون تعداد زیادی از توسعه­‌دهندگان در حال به‌روزرسانی و توسعه‌ی وردپرس هستند و هرروز امکانات و ابزارهای نوین و کاربردی‌تری به این سیستم افزوده می­‌شود.

رویداد WPsummit پنجم و ششم دی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از توسعه‌دهندگان وردپرس، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب‌سایت و مدیران فروشگاه‌­های اینترنتی در دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار خواهد شد و درکنار ایجاد بستری مناسب برای شبکه­‌سازی و دانش­‌افزایی، سیستم وردپرس و فروشگاه‌ساز آن، یعنی ووکامرس، به‌صورت تخصصی واکاوی و جدیدترین امکانات و به‌روزرسانی‌­های آن بررسی می‌شود.

مخاطبان اصلی رویداد توسعه‌دهندگان وردپرس، طراحان فروشگاه‌های اینترنتی، مدیران فنی، وب‌مستران، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب‌سایت و مدیران فروشگاه‌­های اینترنتی هستند. از مهم‌ترین محورهای رویداد می­‌توان به «وردپرس در بازار جهانی»، «وردپرس؛ کسب‌وکار و نوآوری»، «وردپرس در بسترهای مختلف میزبانی»، «سیستم اختصاصی یا وردپرس»، «مزایا و معایب و بایدها و نبایدهای وردپرس» و «نقش وردپرس در بهره‌وری دیجیتال مارکتینگ» اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت wpsummit.ir مراجعه و درصورت تمایل، با کد تخفیف ۳۰ درصدی zoomit در این رویداد ثبت‌نام و شرکت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات