مانیتور Pro Display XDR اپل تنها باید با پارچه مخصوص تمیز شود

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به کاربران خود هشدار داد که نمایشگر Pro Pro XDR جدید را فقط با پارچه‌‌های مخصوص اپل و مطابق دستورالعمل ارائه شده تمیز کنند.
تبلیغات

اواسط خردادماه مانیتور Pro Display XDR، محصول ۵ هزار دلاری برای مک پرو معرفی شد. آخرین فایل‌های مربوط به پشتیبانی مانیتور جدید نشان می‌دهد که کاربران برای تمیز کردن مانیتور اپل باید به نکات مهمی توجه نشان بدهند. درواقع کاربران مانیتور جدید Pro Display XDR باید درنظر داشته باشند که نمایشگر جدید را همانند نمایشگرهای قبلی اپل تمیز نکنند بلکه با دقت دستورالعمل ارائه ‌شده توسط بخش پشتیبانی را رعایت کنند.

Pro Display XDR

در فایل منتشرشده از سوی اپل، راهنمای تمیز کردن مانیتور Pro Display XDR و همچنین مدلی از این نمایشگر با پوشش نانو توضیح داده می‌شود. اپل در داخل جعبه‌ی نمایشگر، پارچه‌ی مخصوص تمیز کردن را از قبل قرار داده است. درنتیجه تنها کافی است کاربران نحوه‌ی استفاده از آن را مطالعه کرده و مطابق آن عمل کنند.

معمولا دستورالعمل‌های اپل ساده نوشته می‌شوند و کاربران به‌راحتی می‌توانند متوجه توضیحات شوند و از آن‌ها استفاده کنند.

کاربران برای تمیزکردن گرد و غبار و لکه‌های روی صفحه‌ی نمایش، به‌راحتی می‌توانند از پارچه‌ی مخصوص اپل یا هر پارچه‌ی خشک، تمیز و از جنس میکرو فیبر استفاده کنند. ولی زمانی‌که نیاز به تمیزکاری بیشتری وجود داشته باشد.

اپل هشدار می‌دهد از هیچ ماده‌ی حاوی استون برای تمیز کردن Pro Display XDR استفاده نکنید. با این وجود، برای نمایشگرهای Pro Display XDR با پوشش منحصر‌به‌فرد نانو اپل، اوضاع کمی پیچیده‌تر می‌شود. اپل در مورد تمیزکردن نمایشگر توضیح می‌دهد:

 هرگز نباید از پارچه‌‌ای غیر از پارچه‌ی مخصوص اپل برای تمیز کردن نمایشگر با پوشش نانو استفاده کنید. همچنین هرگز برای تمیزکاری چنین نمایشگرهایی از آب یا مایعات دیگر استفاده نکنید. اگر پارچه‌ی مخصوص اپل را گم کردید، باید برای تهیه‌ی پارچه‌ی جدید مخصوص اپل با شرکت تماس بگیرید. 

پوشش نانو نمایشگر Pro Display XDR باعث افزایش قیمت ۱۰۰۰ دلاری نمایشگر شده است. براساس اعلام اپل، استفاده از این پوشش نانو باعث کاهش انعکاس نور می‌شود و کاربران راحت‌تر می‌توانند با دستگاه کار کنند و تصاویر را با کیفیت بالاتری دراختیار خواهند داشت. 

در بخشی از فایل دستورالعمل اپل در مورد نحوه‌ی تمیز کردن نمایشگر به شرح ذیل توضیح داده شده است: 

۱- پارچه مخصوص تمیز کردن نمایشگر را با آب و صابون بشویید.

۲-  پارچه را کاملا آب بکشید. 

۳- اجازه دهید پارچه‌ی مخصوص حداقل ۲۴  ساعت در مجاورت هوا خشک شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات